Google دسامبر 2022 پیوند به‌روزرسانی هرزنامه در حال انتشار است


گوگل تأیید می کند که به روز رس، سیستم تشخیص هر،مه خود، به نام آپدیت هر،مه پیوند در دسامبر 2022، اکنون در حال ارائه است و تکمیل آن تا دو هفته طول می کشد.

امروز، با به‌روزرس، هر،مه پیوند در دسامبر 2022، از قدرت SpamBrain برای خنثی ، تأثیر پیوندهای غیرطبیعی بر نتایج جستجو استفاده می‌کنیم. به روز رس، امروز راه اندازی می شود و حدود دو هفته طول می کشد تا عرضه شود. بیشتر بد،د:

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 14 دسامبر 2022

به‌روزرس، هر،مه پیوند در دسامبر 2022 چیست؟

گوگل در حال ارتقای سیستم تشخیص هر،مه خود با قابلیت یافتن لینک های ،یداری شده و شناسایی دامنه هایی است که عمدتا برای ارسال لینک به سایت های دیگر استفاده می شوند.

به‌روزرس، هر،مه پیوند در دسامبر 2022 از سیستم پیشگیری از هر،مه مبتنی بر هوش مصنوعی Google، SpamBrain، برای لغو پیوندهای غیرطبیعی استفاده می‌کند.

علاوه بر تشخیص مستقیم هر،مه، گوگل می‌گوید SpamBrain اکنون می‌تواند سایت‌های ،یدار لینک و سایت‌هایی که برای ساخت لینک‌های ،وجی استفاده می‌شوند را شناسایی کند.

آیا به‌روزرس، هر،مه پیوند در دسامبر 2022 بر سایت من تأثیر می‌گذارد؟

گوگل توصیه می کند که رتبه بندی ممکن است تغییر کند زیرا به روز رس، هر،مه پیوند در دسامبر 2022، پیوندهای غیرطبیعی را خنثی می کند، که هر گونه سیگنال ارسال شده به دامنه پیوند را حذف می کند.

این به‌روزرس، بر نتایج جستجو در همه زبان‌ها تأثیر می‌گذارد، به این م،ی که پتانسیل ایجاد تأثیر گسترده را دارد.

اینکه سایت شما تحت تأثیر این به‌روزرس، قرار می‌گیرد به نحوه به دست آوردن پیوندها و نحوه پیوند دادن به صفحات دیگر بستگی دارد.

گوگل دستورالعمل های سختگیرانه ای در برابر به دست آوردن لینک ها در درجه اول برای افزایش رتبه بندی جستجو دارد. علاوه بر این، گوگل دستورالعمل هایی در مورد پیوندهای واجد شرایط ارسال شده به وب سایت های دیگر دارد.

برای مثال، اگر یک پیوند وابسته را در متنی جاسازی می‌کنید، باید آن پیوند را با یک بر،ب rel=sponsored واجد شرایط کنید.

عدم تگ گذاری من، پیوندهای وابسته می تواند منجر به آسیب دیدن سایت شما توسط به روز رس، هر،مه لینک شود.

علاوه بر این، باید لینک‌ها را در پست‌های مهمان با rel=nofollow تگ کنید، در غیر این صورت ممکن است شما را با Google نیز به مشکل برس،د.

اگر از بهترین شیوه‌های Google در مورد پیوندهای ورودی و ،وجی پیروی می‌کنید، بعید است که تحت تأثیر منفی به‌روزرس، هر،مه پیوند در دسامبر 2022 قرار بگیرید.


تصویر ویژه: smx12/Shutterstock

منبع: گوگل




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-december-2022-link-spam-update/474233/