آموزش سئو محتوا صفر تا صد نوشتن محتوای سئو شده-سئو خاکستری

محتوايتان را طوري طراحي كنيد كه كاربر با خواندن آن به هدفش برسد يا مشكلش بر طرف شود. هميشه از خودتان بپرسيد كه چطور می توانید با توجه به منابع و زمانی که در اختیار دارید، محتوایی تولید کنید که از رقبایتان بهتر باشد. حتماً این جمله از Bill Gates را شنیده اید که “محتوا پادشاه است”. جالب است بدانید که بیل گیتس این صحبت را حتی قبل از پیدایش گوگل، بیان نمود و امروزه این موضوع واقعاً صحت پیدا کرده است؛ حالا اگر محتوای شما، سئو هم شود که چه بهتر. تاز مانی که آپدیت جدید صفحه رو گوگل ایندکس نکنه؛ تاریخ آپدیت جدید صفحه در نتایج جستجو نمایش داده نمیشه. اگر شما یک محصول در سایتتان دارید، نیازی نیست دسته داشته باشید.

  • در واقع شما تا به اینجا موفق شدید یک محتوای مناسب برای سئو بنویسید.
  • بنابراین بسیاری از کسب‌وکارها می‌خواهند بدانند محتوای سئو شده چیست؟ در واقع با پیوند تولید محتوا و بهینه سازی سایت می‌توانیم به یک محتوا مطابق الگوریتم‌های موتورهای جستجو برسیم.
  • حال اگر وب سایتی محتوای شما را بدون ذکر منبع و اجازه شما در سایت خود کپی کند، قطعا با او برخورد خواهید کرد.

یادتان باشد محتوایی که به منظور جذب ترافیک تولید شده باشد و نتواند در گوگل رتبه بگیرد هیچ سودی برای شما ندارد! فرقی نمی کند، هر محتوایی که در صفحات سایت تان وجود داشته باشد احتمالا پتانسیل رتبه گرفتن در گوگل را دارد. پس به همین دلیل برای سئو کردن یک محتوا، مراحلی را باید طی کنیم که در ادامه قصد دارم به صفر تا صد بهینه سازی محتوا بپردازم.

بهترین ابزارهای آنالیز بک لینک کدامند؟ معرفی 6 ابزار قدرتمند

متنی روان که به سادگی خوانده و درک شود، از عوامل موفقیت محتوا به شمار می‌آید. فراموش نکنید که محتوای تولید شده باید ارزش وقتی را داشته باشد که خواننده صرف مطالعه آن می‌کند. تنها در این صورت است که معامله‌ای دو سر بُرد بین شما و خواننده انجام می‌پذیرد. به بیان بهتر، شما به عنوان نویسنده وظیفه دارید همزمان برای گوگل و مخاطب خود تولید محتوا انجام دهید. اینبهینه‌سازی و سئو محتوااز اولین هدینگ در متن شروع شده و تا آخرین قسمت نتیجه‌گیری ادامه می‌یابد.

عناصر فنی را در نظر بگیرید

دلیل این اتفاق چیست؟ کلمات کلیدی که شما استفاده کرده­اید حجم جستجوی کمی دارند یا اصلاً وجود ندارد. از ساختار سرفصل و هدینگ­های منسجمی استفاده نکرده‌اید، بنابراین ربات‌های Google برای درک مقاله شما مشکل داشته‌اند. اگر می‌خواهید راجع به تولید محتوای سئو شده (سئوی محتوا) بیشتر بدانید، پیشنهاد ما این است که حتما این ویدئو را تماشا کنید. در این ویدئو 4 نکته از اصول سئو در تولید محتوا به شما گفته می‌شود که به کمک آن می‌توانید سئو محتوای سایتتان را دگرگون کنید. تولید محتوای سئو شده، بدون درگیر کردن شبکه‌های اجتماعی دیگر معنایی ندارد. گوگل به دنبال سیگنال‌هایی از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و توئیتر می‌گردد تا ببیند محتوای شما در چه حد محبوب است.

یکی از روش های افزایش بازدید و رتبه سایت، تولید محتوا است. با توجه به اینکه رتبه گرفتن در برخی از کلمات کلیدی دشوار است، استفاده از کلمات کلیدی طولانی یا long tail keywords بیشتر پیشنهاد می شود. اما کلمات کلیدی طولانی چیست؟ استفاده از کلمات کلیدی دم دراز چه تاثیری در سئو سایت دارد؟ چگونه با کلمات کلیدی لانگ تیل، نرخ تبدیل را افزایش دهیم؟ در این به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ داده ایم. می دانیم که تولید محتوای با کیفیت و اصولی از اقداماتی است که به رشد سایت کمک زیادی می کند. اما در هر صورت نوشتن یک محتوای با کیفیت، جامع و یونیک بسیار سخت و زمان بر خواهد بود.

سئو و بهینه سازی

محتوا سئو شده باعث می شود تا شما بتوانید به مشتریان و متقاضیان اطلاعاتی بیشتری در مورد شرکت، تجربیات کاری و تجاری خود بدهید. همچنین از این طریق می توانید شرح کار و موفقیت خود را به صورت داستان بنویسید و به سوالات پرتکرار کاربران پاسخ دهید. در واقع شما اطلاعات ارزشمندی در حوزه تخصصی خود ارائه می دهید. سایت رقبا را مورد بررسی دقیق قرار دهید و علت رضایت یا عدم رضایت مخاطبانشان را شناسایی کنید. نوع ابزارها و الگو هایی که باعث شده محتوای آنها بیشتر دیده شود را فراموش نکنید. همه اینها به شما کمک می کند تا بتوانید با اشراف بیشتری محتوای خود را تولید کنید.

همانطور که در بطن این مقاله به آن اشاره شد، ارائه محتوای خود به مخاطب مناسب بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر یک آژانس تبلیغاتی B2B هستید، محتوای شما باید تصمیم گیرندگانی مانند مدیران بازاریابی باشد. این بدان معناست که با استفاده از زبان و اصطلاحاتی که مخاطب با آن آشنا خواهد بود و همچنین آگاهی از نقاط دردناک و چالش‌هایی که با آن مواجه است، خواهد بود. محتواهای تصویری همانطور که از اسمشان مشخص است، بیشتر شامل انواع عکس­ها، نقشه­­ها، نمودارها و دیگر تصاویری می­شوند که در قالب خاص خود موضوعی را به اطلاع کاربر می­رسانند. در واقع محتوای تصویری یکی از آن دسته محتواهایی است که علاوه بر طرافداران بالایی که دارد، یکی از نکات موثر در سئو و بهینه سازی سایت نیز است.