تولید محتوای سئو شده نوشتن محتوای مناسب برای سئو مبتنی بر سئو فارس محتوا-سئو خاکستری

شما می‌توانید در یک مطلب از بیش از یک کلیدواژه استفاده کنید اما بهتر است تمرکز خود را محدودتر کنید و زمان بیشتری را به بهینه‌سازی تنها یک یا دو کلیدواژه اختصاص دهید. رعایت اصول تگ و بهینه کردن متن تاثیر بسیاری در SEO سایت دارد. پاراگراف در نوشتن محتوا نقش بسیاری دارد و پاراگراف باید به قدی شفاف باشد که مخاطب بتواند چیزی که در نظر دارد را به دست بیارد یعنی برداشت کامل و جامعی داشته باشد . پس برای اینکه محتوای شما بین رقبا جایگاه خوبی بگیرد نیاز است که استراتژی را بعد از انتشار آن داشته باشید.

  • عنوان بهتر است بیشتر از 60 کاراکتر نداشته باشد، زیرا در نتایج جستجوی گوگل، تنها 60 کاراکتر نمایش داده میشود.
  • در وبسایت‌ها معمولا صفحاتی بدون تغییر و ثابت هستند که اطلاعات کلی در اختیار خواننده قرار می‌دهند.
  • رتبه بندی های بالا و برتر به معنای ترافیک یا بازدید بیشتر خواهد بود.
  • در استفاده از فاصله و نیم فاصله دقت کنید و فاصله های اضافی را با نیم فاصله جایگذاری کنید.
  • یکی از مواردی که به رتبه گرفتن توی نتایج گوگل کمک زیادی می‌کنه، سئو محتوا هستش.

البته، اگر داستان شما کاملاً جدید باشد، به طور خودکار به معنای اصلی بودن آن است. با این حال، ارائه نظر (حرفه ای) خود در مورد یک موضوع خاص نیز به عنوان محتوای اصلی به حساب می آید. زاویه شخصی شما نسبت به یک داستان، محتوای شما را منحصر به فرد و بدیع می کند. وقتی قرار است مقاله یا مطلبی را برای وبلاگ خود بنویسید حتماً دقت کنید که محتوای شما همیشگی باشند. یعنی آن محتوا مربوط به موضوعاتی است که مطمئناُ طی دوره زمانی طولانی ارزش و اعتبار خود را (تنها با تغییرات کوچک یا بروزرسانی) حفظ می‌کنند.

نمونه کار های تولید محتوا

همچنین یکی دیگر از مواردی که باید در این مرحله چک شود، عدم وجود غلط املایی و نگارشی است. برای این کار باید با قواعد دستور زبان مانند نحوه استفاده از ویرگول، یا سایر موارد آشنا باشید. یک محتوای سئو شده و مبتتی بر سئو، علاوه بر این که می‌تواند اعتبار سایت شما را افزایش دهد، نظر مثبت موتورهای جستجو را نیز به خود جلب می‌کند. به همین منظور برای اینکه بتوانید رتبه‌های خود را بهبود دهید، به سایت‌های معتبر برای لینک دادن به سایتتان نیاز دارید.

محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟

یعنی به جای اینکه همیشه سعی کنیم محتواهایی را تولید و سئو کنیم که رقابت شدیدی در سئو آنها وجود دارد ، به تولید محتوا بر روی عبارات کلیدی تمرکز میکنیم که رقابت چندانی روی آنها وجود ندارد. هیچ کس آنها را نمیخواند ، هیچ ترافیکی از صفحه نتایج سرچ گوگل ندارند و هبچ ترافیکی از صفحات دیگر سایت شما هم به آنها منتقل نمیشود. پس به صورت جداگانه در مورد تحقیقات کلمات کلیدی ، روش های مختلف آن + یک تمرین عملی خواهیم پرداخت.

در سئوی محتوا یکسری المان ها را باید در محتوای درون صفحه به کار ببریم و یکسری هم مثل نوشتن دسکریپشن، لینک های داخلی و خارجی جزء موارد حاشیه ای در صفحه محسوب می شوند که هر کدام را به شما شرح می دهم. از آنجاییکه ارائه محتوای با کیفیت (از نظر کپی نبودن، قدرت انتقال مفاهیم، سئو و تخصصی بودن) بزرگترین دغدغه رایا مارکتینگ می باشد، همواره خودمان را در معرض تست شما کارفرمایان گرانقدر قرار می دهیم. از این رو می توانید درخواست نمونه محتوای رایگان با کلمه کلیدی یا عنوان مد نظرتان را بدهید تا پس از دریافت یک تا دو نمونه محتوا به راحتی بتوانید تصمیم گیری بفرمایید. تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد. آموزش سئو محتوا فقط به کلمات کلیدی محدود نمی شود، بلکه شما باید نهايت تلاشتان را براي توليد يك محتواي سئو شده و بدون غلط املايي و گرامري بکنید.

همیشه هم در نظر داشته باشید که از به کار بردن افعال سخت جلوگیری کنید و ساده صحبت کنید. شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید. به اهمیت و نحوه استفاده صحیح از تگ های تیتر و هدینگ آگاه است. محتوای موجود خود را تغییر دهید و بروزرسانی کنید و محتوای قدیمی را نیز حذف کنید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که پاراگراف های خود را کوتاه نگه دارید.