سئو چیست؟ راهنمای کامل SEO رادزاد-سئو خاکستری

در زمینه ساخت وب سایت با قابلیت های مختلف و همچنین ساخت فروشگاه اینترنتی و انجام کلیه ی فعالیت های دیجیتال مارکتینگ از برندسازی آنلاین تا اجرای تبلیغات اینترنتی در خدمت شما هستیم. صفحاتی از سایت شما که توسط خزنده ها بررسی و در نتایج گوگل قابل مشاهده است. به نوعی از فعالیت های غیر اصولی و فریبکارانه که منجر به ارتقا سریع تر رتبه در نتایج گوگل می شود. اما دیر یا زود به دام الگوریتم های در حال آپدیت گوگل می افتد و گرفتار جریمه های سنگین گوگل خواهند شد. من به شخصه همیشه نتایج بلندمدت سئو را انجام داده‌ام و معتقدم که این راه درست بهترین راهی است که باید برای سئو سایت انجام شود. برخی از افراد ترجیح می دهند دستاوردهای سریع را در SEO بدست بیاورند و به سراغ دیگر مسیر ها بروند.

  • این یعنی کاربر از نتایج جستجو راضی نیست و نمی‌تواند پاسخ سوال خود را بیابد.
  • این متن تصویر را برای بازدیدکنندگان کم بینا و همچنین پایشگر ها توصیف می کند.
  • این راهکار رتبه و بازدید سایت را بالا آورده، سایت و محتوای داخل آن را نیز قوی و بهینه می کند.
  • همچنین این ابزار به شناسایی و رفع مشکلاتی مانند متاتگ‌های نادرست، محتوای تکراری، خطاهای ۴۰۴، ۵۰۰ و ۳۰۱ (تغییر مسیرها) کمک می کند.
  • دقت داشته باشید که عنوانی که انتخاب می کنید نباید بیشتر از 60 کاراکتر باشد.

در این فصل به بررسی پرتکرار ترین سوالات در زمینه سئو پرداخته ایم و در عین حال از طریق پاسخ ها مروری بر فصول قبلی هم داریم. برای توصیف همه ویژگی‌ها و گزارش‌هایی که Google Analytics ارائه می‌کند، به یک راهنمای کامل جداگانه نیاز داریم. یک گزینه جستجوی ساده در بالای هر جدول داده برای محدود کردن نتایج وجود دارد. گزارش ها بر اساس نوع داده هایی که ارائه می کنند به 5 دسته اصلی تقسیم می شوند. در این راهنمای سئو، ما 3 استراتژی رایج را که بسیار خوب عمل می کنند را پوشش خواهیم داد. این امر در مورد متن اطراف لینک نیز صدق می کند، زیرا لینک ها ممکن است بار موضوعی اطراف خود را نیز حمل کنند.

انواع روش های SEO

برای این که بتوانید به صفحه ابتدایی گوگل راه پیدا کنید، باید با سه بخش مهم در سئو آشنا باشید. البته که میدانید متوسط عملکرد کاربران همیشه ملاک تصمیم گیری برای گوگل است. گوگل با الگوریتم های خاصی، متوجه میشود که بعد از جستجو کردن، به کدام مطلب علاقه بیشتری داشتید. گوگل پیوسته الگوریتم های جستجو خود را بهبود میدهد و همیشه در حال به روز رسانی آنها است.

معرفی الگوریتم گورخر گوگل

حقیقتا به تازگی با آپدیت های جدید گوگل اثر بک لینک های رایگان کمتر شده ولی بی اثر نشده و هنوز تاثیرات مثبتی هم دارد ولی بهترین نوع بک لینک ها نوع رپورتاژ آگهی هستند که واقعا تاثیر فوق العاده دارند. بهترین ابزاری که می‌توانیم به شما معرفی کنیم سایت tinypng.com هستش که خود زیر مجموعه ای تحت پروژه های گوگل است. بر اساس نیاز کارفرما و میزان سختی کلمه کلیدی هزینه سئو متفاوت است ولی حداقل مبلغ موردنیاز ۱ میلیون و حداکثر تا ۱۰۰ میلیون هم می‌توان برای پروژه‌های سئو متصور شد. نمونه بارز و شناخته شده این الگوریتم‌ها Rankbrain یا هوش مصنوعی گوگل است. رنک برین توسط سه ویژگی و پارامتر میزان رضایت‌مندی کاربر از نتایج نمایش داده شده در SERP را متوجه می‌شود.

به این معنی که کاربران، از موتورهای جستجو سوال کنند و موتورهای جستجو بگویند که اطلاعات مد نظر در کجا و چگونه قابل دسترسی هستند. در واقع سئو عملیاتی است که ما روی یک صفحه از سایتمان انجام میدهیم تا در موتورهای جستجو در دسته نتایج برتر قرار بگیریم. همه هدف تیم وبسیما این هست که کاربران روزی همچین کامنتی رو تو سایت قرار بدهند. همونطور که گفتین برای این صفحه برنامه ریزی و تلاش های زیادی صورت گرفته و خیلی خوشحالیم که تونستیم محتوای مفید و کاربردی در اختیار شما قرار بدهیم.

نیازی به دانستن همه فاکتورهای سئو و الگوریتم های گوگل در رتبه بندی سایت ها ندارید. اما برای موفقیت در سئو آگاهی از مهمترین پارامترهای تاثیر گذار امری ضروریست. سئو بر روی نتایج ارگانیک موتورهای جستجو متمرکز بوده و ارتباطی با بهینه سازی PPC (گوگل ادز) ندارد. عکس می‌دونید چرا اهمیت داره؟ مهمترین دلیلش رفتار کاربران هست. یعنی اینکه کاربران اینترنت به پست‌هایی که حاوی عکس‌های مرتبط و زیبا هستند علاقۀ بیشتری نشون می‌دن. در پی این علاقه صفحه سایت شما دیرتر بسته می‌شه و کاربر مدت زمان بیشتری رو صرف خواندن سایتتون می‌کنه که خب این نشان‌دهندۀ رضایت کاربران از سایت شماست.