سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما

در این قسمت به چند عامل تاثیرگذار در رتبه و جایگاه صفحات اشاره کردیم. با مراجعه به مقاله تمامی فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل می‌توانید با تمامی این فاکتورها آشنا شوید. همانطور که در مقدمه مقاله بیان شد، SERP مخفف Search Engine Results Page می‌باشد که به صفحه‌ای نتایج جستجو اشاره می‌کند.

  • از بعدی دیگر، بهینه‌سازی عملکرد و تجربه کاربر است و در نهایت مهمترین بعد آن این است که بهترین پاسخ را برای سوال و در خواست کاربر ایجاد کنیم.
  • اونجا یک علامت یا پرچم رو بذاریم برای همیشه ( کسب جایگاه و تثبیت اون ) ممکنه وقتی برگشتیم پایین برای همیشه به خودمون قول بدیم که دیگه کوه نریم چون سخته و همین یک دفعه بسه.
  • در صورت وجود اونها، شما احتمالا قادر به کسب رتبه بالایی برای پست های سایتتون هستید.
  • یا نقشه سایت XML یک فایل با فرمت XML است که شامل آدرس تمام صفحاتی از سایت است که فهرست شدن آن‌ها توسط موتورهای جستجو برای شما مهم است.
  • گوگل تاکید بسیاری دارد که محتواهای سایت برای کاربران نوشته شود.

به عنوان مثال؛ اگر در حوزه کودک و نوجوان تولید محتوا انجام می‌دهید، تولید محتوا می‌بایست مناسب این سنین باشد و یا اگر حوزه کسب و کار مربوط به آموزش است می‌بایست کمی رسمی‌تر اقدام به تولید محتوا کنید. امنیت و ایمنی اطلاعات کاربر از مهم‌ترین فاکتورهای رتبه‌بندی سایت محسوب می‌شود. اگر گوگل متوجه شود که وبسایت امنیت کامل کاربر را تامین نمی‌کند، به هیچ عنوان رتبه و جایگاه خاصی به سایت اختصاص نمی‌دهد. به مرور زمان علم کاربران برای جستجو افزایش یافته و به همین دلیل الگوریتم‌های گوگل به خوبی عملکرد کاربران را زیر نظر گرفته و آنها را تحلیل می‌کنند.

راه های افزایش سرعت سئو سایت کلاه سفید:

پس اگر سایت شما در صفحات سوم، چهارم (وبالاتر) نتایج جستجو باشد، به ندرت کسی می‌تواند شما را پیدا کند یا اصلاً از وجود وبسایت شما مطلع شود. در حقیقت شما ۸ هزار مشتری بالقوه که مستقیما به دنبال شما بوده‌اند را از دست داده‌اید. خیلی خوشحالیم که محتوای این صفحه مورد توجه و استفاده شما قرار گرفته است.

آموزش سئو چقدر زمان خواهد برد؟

رتبه الکسا نحوه عملکرد یک سایت را نسبت به دیگر سایت‌ها نشان می‌دهد. در این روش، ترافیک و تعامل بازدید کنندگان با یک سایت در طول سه ماه گذشته سنجیده می‌شود. بطور کلی، SMO به بهینه سازی یک وبسایت از‌طریق ترغیب کاربران به استفاده و به اشتراک گذاری لینک‌های آن وبسایت در شبکه‌های اجتماعی اشاره دارد.

البته موارد دیگری نیز در این بین تاثیرگذار و حائز اهمیت است که می‌توانست در این موارد جای بگیرد که برخی تجربی می‌باشد و می‌بایست با شناخت کاربران هدف پیاده‌سازی گردد. ساختار پیلارکلاستر که به ساختار خوشه‌ای نیز معروف است، به بررسی یک موضوع از دیدگاه‌های متفاوت، در صفحات جداگانه و به صورت تخصصی می‌پردازد. ساختار بدین صورت است که در یک مقاله جامع به تمامی عناصر پرداخته خواهد شد و برای تضویحات بیشتر هر بخش، به صفحه مربوط لینک‌دهی خواهد شد. عمل لینک‌دهی به صورت بالعکس و از سمت زیر شاخه‌ها نیز صورت می‌گیرد. در وب‌سایت‌هایی که محتوا و صفحات زیادی دارند، کمک می‌کند تا صفحات زودتر کرال و ایندکس گردد.