سئو چیست کاربرد SEO چیست همه چیز درباره سئو سایت سون لرن

شاید بهترین تعریف برای نرخ بازگشت سرمایه، نسبت سود حاصله به میزان هزینه و سرمایه پرداخت شده باشد. نمودار بالا بیانگر این مساله است که شما با سرمایه گذاری مثلا صد میلیونی روی سئو، سود ۴۹ میلیون تومانی برداشت خواهید کرد. امیدوارم در کنار یادگیری و به کارگیری SEO، به این عامل جدید و کمتر شناخته شده هم توجه کنیم تا دوباره با تغییر فضای وب، حس غافلگیری بهمان دست ندهد. البته ترفندها و روش‌های مختلفی برای بهبود وضعیت SEO سایت‌ها وجود دارد. اما حدس می‌زنم به زودی در این بخش تغییرات بزرگی را شاهد باشیم.

  • قطعا تجربه کاربری برای گوگل بسیار مهم است و اگر از خدمات سئو که برای سایت شما در نظر گرفته می شود، این مورد رعایت نشود، قطعا بهینه سازی سایت به طور کامل شکل نگرفته است.
  • از این پس مهم ترین مقالات سئو سایت را در این بخش قرار خواهیم داد.
  • صفحاتی از سایت شما که توسط خزنده ها بررسی و در نتایج گوگل قابل مشاهده است.
  • این کار از طریق گزارش دادن این تغییر در خود نقشه گوگل امکان پذیر است ولی مراحل بررسی و تایید آن ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

تیم وب نسیم؛ با دانش و تجربه کار در انواع کسب و کارهای آنلاین در زمینه‌های پزشکی، ساختمانی، املاک، فروشگاهی، خدماتی و … مفتخر است شما را در بهبود و رشد کسب و کارتان، یاری کند. خدمات اصلی وب نسیم در زمینه بهینه سازی (سئو) در ابعاد اجرایی یا مشاوره است. قطعا برای هر کسب و کار اینترنتی سئو لازم است، چه در سطح مقدماتی و چه پیشرفته!

این سئو سئو که می‌گویند چیست؟

یک مطالعه معروف توسط وب سایت Backlinko وجود دارد که نشان می دهد پست هایی با حدود 2000 کلمه و بیشتر، معمولا در گوگل رتبه بهتری دارند. لینک دادن به محتوای مرتبط به تقویت درک موضوع صفحات شما کمک می کند. این کار می تواند به گوگل کمک کند تا زمینه سایت شما را بهتر درک کند و برای بازدیدکنندگان شما هم با ارزش تر است.

الگوریتم Hilltop (تپه) گوگل‌ (

به معنای بهینه‌سازی هرچیزی (شامل سرویس، سایت و اپلیکیشن و…) برای کاربر که بتواند بیشترین استفاده ممکن را از محتوای آن ببرد. در واقع HEO تاثیر بسیار زیادی برروی فروش و کسب‌وکار شما می‌گذارد و اگر به این مورد توجه نکنید، طبیعتا کسب‌وکار شما نابود خواهد شد. عبارت دیگری که اخیرا مورد استفاده افراد زیادی قرار می‌گیرد SMO است. برای مثال این روزها کاربران بسیار زیادی وب‌سایت خود را رها کرده‌اند و فقط روی پیج اینستاگرام خود فعالیت می‌کنند؛ که این کار یک اشتباه بزرگ است. دلیل این موضوع را در مقاله “اینستاگرام یا وب‌سایت؟” به شما توضیح داده‌ایم.

بلکه هدف اصلی ما، آشنایی دوستان متممی با کلیات SEO و برخی از پایه‌ای‌ترین تکنیک های سئو است. تا هم بتوانند کارهای ساده‌ و اولیه‌ی سئو برای سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنند و هم در صورت علاقه، مسیری برای مطالعه و یادگیری بیشتر سئو پیش روی آنها ترسیم شود. انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه – سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود. اين جاي تعجب نيست که وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو رقابت کنند. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است که در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.

یک راهکار عالی برای شروع تحقیق، استفاده از یک ابزار جستجوی کلمات کلیدی است، جای که میتوانید در آنها به طور خاص، کلمات کلیدی پرسشی را پیدا کنید. همانطور که در فصل قبل ذکر کردیم، تگ عنوان و متا دیسکریپشن یک صفحه، مکان خوبی برای استفاده از کلمه کلیدی هدف است. اگر مطمئن نیستید که وب سایت شما برای استفاده در موبایل مناسب است یا نه، می توانید آن را با این ابزار گوگل تست کنید یا به گوگل سرچ کنسول بروید و ببینید آیا در بخش Mobile Usability مشکلی وجود دارد یا خیر. علاوه بر دلایل واضحی که برای استفاده از آن وجود دارد، استفاده از پروتکل HTTPS در سال 2014 به یک فاکتور رتبه بندی (البته نسبتا کم قدرت) تبدیل شده است. به عبارت دیگر، اگر از HTTPS استفاده نکنید، ممکن است وب سایت شما در گوگل بدتر از رقبا عمل کند. سایت مپ یک لیست از آدرس تمام صفحات یک وب سایت است که توسط موتورهای جستجو قابل پایش است.

SERP چیست؟

اما در حالت کلی در نظر داشته باشید که وجود محتوای با کیفیت بیشتر در وب سایت شما، غالبا به رتبه بهتر و ترافیک بیشتر برای وب سایت شما منتهی خواهد شد. نکته مهم در این کار اینست که تنها بر روی یک کلمه کلیدی انگشت نذاشته و بر روی موضوعات متنوعی در کسب و کارتان تمرکز کنید. برای تصمیم گیری بهتر در نظر داشته باشید که اغلب وب سایت های معتبر، هفته ای حداقل یک بار محتوای سایت رو بروزرسانی می کنند.

امروز که شما دارید این مقاله سئو شده را مطالعه می‌کنید‌ میهن وردپرس ماهانه ده‌ها میلیون تومان هزینه تبلیغات می‌کند تا به‌غیراز ورودی از مقالات و محتواها از طریق جست‌وجو مستقیم سایت نیز داشته باشد. در این صورت است که هم سئو خوبی خواهید داشت و هم بعد از سئو جایگاه خود را تثبیت می‌کنید. هر کار یا فعالیتی که شما در سایت‌تان انجام می‌دهید درنتیجه به ارتقا کسب‌وکار و درآمدتان منتهی می‌شود.