سئو چیست؟ وبیما راهکارهای هوشمند بازاریابی و برندینگ دیجیتال-سئو خاکستری

حال اگر به دنبال آن هستید که به شکلی خودآموز یادگیری سئو را آغاز کنید، منابع مختلفی را می‌توانید برای شروع به کار خود استفاده کنید. منابعی مانند سایت‌های مختلف و متنوع فارسی و انگلیسی زبان، ویدئوهای یوتیوب و تد برخی از این موارد هستند که می‌توانند انتخاب‌هایی ساده و متنوع را برای شما رقم بزنند. گاهی پیش می‌آید که سایتی توسط موتور جستجوی گوگل جریمه می‌شود. این جریمه به سختی جبران خواهد شد و بهتر است از وقوع آن جلوگیری شود. اگر در سایتی لینکی قرار دهند که از طریق آن بتوان به سایت‌های دیگر رسید به آن بک لینک می‌گویند.

  • در این فیلم ها قهرمان همیشه کلاه سفید بر سر داشت، در حالی که فرد شرور کلاه سیاه می پوشید.
  • این فرآیند باعث می شود ترافیک رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو مانند گوگل به سمت سایت شما هدایت شود.
  • این موضوع برای صاحبان کسب و کار مهم است که قوانین موتور های جستجو را رعایت کنند و سایت خود را برای آنها بهینه سازی کنند.
  • سایت های معتبری که لینک کمتری به سایت ها می دهند معمولاً تأثیر بیشتری دارند، پس در انتخاب سایت برای دریافت backlink حساسیت داشته باشید.
  • الگوریتم های پیچیده گوگل یک راز است، ولی متخصصان سئو یا سئو کارانسایت بر اساس تجربه، آزمون و خطا بیش از 205 فاکتور و سیگنال سئو که بر نتایج گوگل تاثیرگذار هستند را معرفی کرده اند.
  • تگ عنوان و متا دیسکریپشن عناصر HTMLی هستند که با استفاده از آنها میتوانید عنوان و توضیحاتی را برای یک صفحه بنویسید.

اساسا، به شما می‌گوید که چند درصد از کل صفحه را متن تشکیل داده است. بطور فنی، وجود متن کم در مقایسه با کد‌های یک صفحه، باعث می‌شود که کرالرهای موتور‌های جستجو ، در ارزیابی ماهیت و محتوای وبسایت شما اطلاعات کافی دریاف نکنند. همچنین، وجود کد‌های بیشتر به معنی سرعت کمتر در بارگذاری صفحه است؛ و سرعت بارگذاری صفحات نیز یک فاکتور اساسی در سئو‌ی سایت از نظر موتور‌های جستجو است. پس هرچه این درصد (نسبت متن به کد) بیشتر باشد، برای سئوی آن بهتر خواهد بود.

سوالات پر تکرار سئو

بعد از استخدام افرادی که مدعی محتوانویسی حرفه‌ای بودند متوجه شدم هیچ‌کدام نظر من را جلب نمی‌کنند. بازگشت سرمایه از بازاریابی محتوا، زمان‌بر است و در واقع یک استراتژی بلند مدت است. محتوای سایتتان را طریق رسانه‌های اجتماعی یا خبرنامه پخش کنید. حالا بیایید ببینیم چه کارهای برای افزایش اعتبار دامنه می‌توانید انجام دهید تا از رقبای خود پیشی بگیرید. مکانیزمی شبیه به دامین اتوریتی است با این تفاوت که برای تک تک صفحات سایت محاسبه می‌شود.

سئو خارجی

به بهینه سازی مناسب وب سایت برای موتور جستجو که باعث دیده شدن آن سایت در نتایج جستجو طبیعی کاربران می شود و کمیت و کیفیت سایت را افزایش می دهد، سئو می گویند. به معنای ساده بهبود روند افزایش ویزیت و مشاهده کاربران از طریق جستجوهای مرتبط با سایت شما. هرچند صفحات سایت شما در نتایج جستجو بیشتر دیده شود احتمال جذب مشتری و در معرض دید بودن افزایش پیدا میکند. سئوی کلاه سیاه اصطلاحی است که در فضای وب زیاد با آن مواجه می شویم و به شیوه ها و تکنیک هایی اطلاق می شود که هدف آن ها فریب دادن ربات های موتور جستجوی گوگل و کسب جایگاه تقلبی در حداقل زمان ممکن است. به عبارتی دیگر، سئوی کلاه سیاه به کارگیری متدهایی است که با استانداردها و الگوریتم های گوگل در تضاد هستند ولی می توانند این موتور جستجو را فریب دهند تا به صدر نتایج جستجوی کاربران راه پیدا کنند. امروزه با توجه به پیشرفت علم و اینترنتی شدن خرید و فروش ، سئوی سایت بهترین و موثرترین گزینه برای سود و فروش بیشتر است.

دقت کنید: متخصص سئو؛ برنامه نویس نیست

نرخ تبدیل به مشتری بالا و هزینه سئو در مقایسه با همه روش های دیگر پایین تر است. سئو مفهومی به ظاهر ساده است ولی در بیان آن پیچیدگی های بسیاری وجود دارد. دانش سئو هر روز گسترده تر و عمیق تر از گذشته میشود و برای درک آن نیازمند مطالعه مداوم خواهیم بود.