سئو SEO آموزش سئو سایت مطابق الگوریتم های گوگل همگام وب

زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است. همان طور که گفته شد بدست آوردن رتبه‌بندي بالا براي کلمات کليدي خاص در اوايل کار خيلي راحتي نسبت به امروز بوده است. با بکار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن زمان قرار گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. خوش‌بختانه طی سال‌های اخیر، با بهبود الگوریتم‌های موتورهای جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کم‌رنگ‌تر شوند.

  • SEO در لغت به معنی بهینه سازی موتور جستجو می‌باشد اما در تعریف، به بهینه سازی وب سایت برای موتور‌های جستجو اطلاق می‌شود.
  • یادگیری اصطلاحات سئو چه مزیتی دارد؟ آیا همه افراد لازم است این اصطلاحات را بدانند؟ اگر قصد دارید وب‌سایت خود…
  • برای استفاده صحیح و مناسب از اسکیما مارک‌آپ ابتدا باید توجه کنید از چه پلتفرمی برای سایتتان استفاده می‌کنید.
  • درصورت داشتن چنین زمان، صبر و استقامتی، بله می‌شود رایگان سئو شد.

در این مقاله به زبان ساده درباره آن که سئو آن پیج چیست / سئو on page چیست؟ توضیح داده شده و تمامی نکات مهم سئو داخلی و موارد سئو داخلی به صورت تفکیک شده توضیح داده شده است. اگر قصد آموزش سئو on page را دارید میتوانید با همکاران ما در آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید و از شرایط ثبت نام دوره آموزش سئو داخلی سایت مطلع شوید. همچنین اگر میخواهید سئو سایت تان را به بهترین سئوکاران تهران بسپارید میتوانید به صفحه بهترین شرکت سئو در تهران مراجعه کنید تا با حدود هزینه سئو انواع سایت و حداقل زمان برای کسب بهترین رتبه در گوگل آشنا شوید. واقعیت این است که هرگونه فعالیتی که ما در سایتمان انجام می‌دهیم در انتها قرار است به توسعه کسب و کارمان منتهی شود. هدف از بهینه سازی سایت این نیست که تنها ورودی‌های سایت خود را افزایش دهیم بلکه هدف این است که با این کار ورودی‌های ارزشمند را به سایت خود هدایت کنیم که در نهایت به فروش کلی سایت ما در مرور زمان کمک می‌کند.

استراتژی سئو چیست و چگونه یک استراتژی سئو تدوین کنیم؟

اما مردم بیشتر به دنبال نتایجی از جنس صفحات برندها و فروشگاه های اینترنتی هستند و به همین دلیل است که گوگل وب سایت های دیجی کالا، ایمالز و ترب را نشان میدهد. اگر کلمه کلیدی “جاروبرقی” را بررسی کنید، افراد زیادی آن را جستجو می کنند ( متوسط ​​حجم جستجوی ماهانه). اول اینکه، گوگل واقعاً می‌داند که کاربران چه نوع محتوایی را می‌خواهند برای هر عبارت جستجو شده ببیند و اگر نتایج برتر را بررسی کنید، اغلب نتایج مشابهی خواهید دید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد در هنگام یافتن کلمات کلیدی مرتکب می شوند این است که فقط به اعدادی که در ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی می بینند توجه می کنند.

موتور جستجو چیست؟ معرفی مهمترین موتورهای جستجوگر اینترنت

به عبارت دیگر، SEM یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که بمنظور افزایش بازدید یک وبسایت، در صفحات نتایج موتور‌های جستجو انجام می‌پذیرد. شاید بتوان سئوی کلاه خاکستری را به روشی بین سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه به شمار آورد. استفاده از روش سئوی کلاه خاکستری معمولا به تکنیک‌هایی منتهی می‌شود که اجرای آن، در چهارچوب قوانین موتورهای جستجو نیست. معمولا کسانی که از این روش استفاده می‌کنند سعی در فریب کاربران خود را دارند. برای مثال فرد با قراردادن محتوای دانلود رایگان یک نرم‌افزار از موتورهای جستجو ورودی می‌گیرد و اگر شما به آن سایت وارد شوید، هیچ لینک دانلودی را مشاهده نخواهید کرد! رتبه بندی سایت در گوگل شرکت شما یعنی جایگاه سایت شما در SERP گوگل.

می‌خواهیم دوستانی که به تازگی وارد حوزه سئو شده اند و هنوز درآمد چندانی ندارند، بتوانند با آموزش‌های رایگان و کاربردی؛ دانش سئو خودشون رو به سطح مطلوبی برسونند و وارد فاز درآمدزایی بشوند. لطفا سوالتون رو واضح و با جزئیات و در ذیل درس آموزش سئو تکنیکال بپرسید تا بررسی بشه و پاسخ داده بشه. یک دوره رایگان و گام به گام که با آن می‌توانید تکنیک‌‌های سئو را به صورت رایگان و کامل بیاموزید. در پایان، یک چک لیست سئونیز در اختیار شماست که حاوی لینک دروس است. در این بخش؛ مطالب آموزش سئو به زبان ساده که قابل اجرا، جامع و کاربردی که حاصل تجربیات خودمان و از دیگر منابع معتبر سئو است را برای شما آماده کرده‌ایم. منظور من از تجربه کاربری در این بخش چیزی فراتر از سرعت سایت و https است.

بنابراین امکانات زیادی برای نوشتن مقاله در اختیار شما قرار می‌دهد. وقتی با معیارهای بالا؛ قالب مناسب و بهینه را انتخاب کردید؛ وارد مرحله بعد شوید. گواهی SSL برای https شدن سایت یکی از فاکتورهای کوچک رتبه‌بندی است. در قسمت بعد؛ هر بخشی از سایتتان که می‌خواهید ایندکس شود را علامت بزنید.

کافیست به تنظیمات اصلی وردپرس رفته و از بخش پیوندها، نمایش نام نوشته را انتخاب کرده و همه چیز را ذخیره نمایید. یا از افزونه های رایگانی که برای این منظور تدارک دیده شده استفاده کنید، یا آنها را دلاری از سایتهای اصلیشان خریداری کنید. همه به شما میگویند از افزونه های افزایش سرعت در وردپرس استفاده کنید، درست است، من هم همین نظر را دارم. این ابزار چون به خود گوگل تعلق دارد، کمک بیشتری از gt متریکس میتواند به شما کند. پس در نتیجه هر دو این مدل های سئو از اهمیت بالایی برخوردار هستند و باید هر دو به درستی انجام شود.

زامبی پیج‌ها صفحاتی در وبسایت شما هستند که ترافیکی ایجاد نمی‌کنند؛ بلکه فقط آنجا هستند. صفحاتی که کاملا خوابیده و غیر‌فعال‌اند؛ آن هم بخاطر اینکه عموما محتوای جالبی ندارند و برای کسی جذاب نیستند. زامبی پیج‌ها انگیزه و ارزشی نه برای بازدید کنندگان و نه برای موتور‌های جستجو نداشته و فقط بوجود آمده‌اند زیرا کسی زمانی قصد داشته تا روی کلمات کلیدی خاصی رتبه بگیرد. Sandbox اصطلاحی استعاره‌ای است برای توضیح اینکه چرا اکثر وب سایت‌های تازه بوجود آمده، رتبه‌های پایینی در صفحات نتایج موتور‌های جستجو دارند. سند‌باکس گوگل استعاره از جعبه شنی دارد که کودکان در آن مشغول به بازی می‌شوند تا به چیزی آسیب نزنند. از آنجاییکه گوگل هرگز وجود چنین سیستمی را تایید نکرده، ممکن است عده‌ای از وجود آن بی‌خبر باشند؛ اما بنظر می‌رسد سندباکس گوگل، فیلتری باشد که در حدود سال 2004 به الگوریتم‌های گوگل اضافه شده است.

و در نهایت، به بالا بردن نرخ تبدیل یا مشارکت کاربران منجر می‌شود. همان‌طور که بازاریابان می‌دانند، گوگل بخش بسیار بزرگ و قابل‌توجهی از بازار جستجو، یعنی ۷۵ درصد جستجوها را در برابر رقبا، یعنی yahoo، Bing، Baidu و… این عدد به این معنی است که اکثر کاربران در سراسر دنیا حداقل روزی یک بار برای جستجوی اطلاعات به گوگل مراجعه می‌کنند، چون گوگل علاوه بر بهترین موتور جستجوگر در دنیا، محبوب ترین سرویس ارائه دهنده ایمیل نیز است. با این اوصاف پر واضح است که سئو حرفه ای و سایتی بی نقص، شما را به یکی از منابع قابل اعتماد و محبوب گوگل تبدیل خواهد کرد و به معنی دستیابی به مشتریان بیشتر و گسترش برند است. گوگل و بینگ سالانه صدها تغییر را در الگوریتم رتبه بندی خود پیاده سازی می کنند. کسب رتبه نیز به اندازه بسیار زیادی به شدت رقابت در زمینه کاری شما وابسته است و این خود متغییر دیگریست.