شرکت سئو چیست و چگونه بهترین آن را انتخاب کنیم؟

هنگامی که کاربر یک کلمه کلیدی را جستجو می‌کند، به این معنی است که به آن حوزه نیاز دارد یا حداقل علاقه‌مند است. بنابراین اگر سایت شما در آن حوزه فعالیت می‌کند، بدانید که کاربری که وارد سایت شما می‌شود مخاطب هدف است. کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر برندی را تضمین کند. اما اگر کلمه کلیدی سخت و رقابتی باشد حتی ممکن است تا ۱ سال زمان نیاز باشد تا رتبه ۱ گوگل را تصاحب کنید. چندین سالی است که وبمستران متوجه اهمیت سئو و نقش آن در کسب‌وکارهای خود شده‌اند و به همین سبب تعداد زیادی از این مدیران سایت‌ها به دنبال آموزش سئو و تکنیک‌های حرفه‌ای سئو هستند.

طبیعی به آن معناست که سئو به روش کلاه سفید و بازدید به صورت ارگانیک باشد. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است. ✅ رپورتاژ نوعی محتوا متنی به همراه تصویر یا ویدیو است که در قالب یک گزارش آموزنده یا خبری، در سایت‌های دیگر منتشر و از آن محتوا به صفحات هدفمند خود لینک می‌دهیم. این کار سبب می‌شود که کاربر و خواننده حس بهتری نسبت به سایت و محتوا پیدا کند و تعامل بهتری با سایت برقرار کند. مجموع این عوامل سبب می‌گردد که گوگل به مرور زمان حساسیت بیشتری روی صفحه شما نشان دهد و درصورت مکرر بودن این موضوع، به مرور از صفحه نتایج حذف خواهید شد.

  • به عنوان مثال در حوزه سئو سایت، یک مقاله جامع به نام “سئو چیست” داریم که به تمامی مباحث سئو پرداخته است.
  • از نظر زمانی هم، معمولاً ظرف 1 ماه می‌تونید نتیجه کلی رو تحلیل کنید، هر چند تاثیرگذاری این کار ظرف یک هفته هم خودش رو نشون میده.
  • از نظر من سئو به تنهایی کارآمد نیست و باید با بهینه سازی تجربه کاربر و افزایش نرخ تبدیل به مشتری همراه باشد.

به طور کلی تولید محتوای باکیفیت همان طور که قبل‌تر گفته شد، کمک ویژه ای به سئو سایت و رسیدن به نتایج اول گوگل می کند. با بهبود سئو سایت، جایگاه صفحات وب سایت و محتوای شما در نتایج موتورهای جستجو ساده ارتقاء پیدا می کند. اگر صاحب یک سایت، وبلاگ یا کسب و کار آنلاین هستید و در تلاشید که رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید، حتماً بارها با عباراتی نظیر «سئوی تضمینی و ارزان» رو به رو شده اید. همه ما به دفعات شنیده ایم که هیچ ارزانی بدون دلیل نیست؛ مسلماً کسی که با دادن وعده و وعیدهای وسوسه انگیز مانند افزایش فروش در مدت زمان کم و… بنابراین برای کسب موفقیت بهتر است انتخاب کارشناسان سئو با دقت و واقع بینی انجام شود. زمانیکه برای رونق دادن به کسب و کار و حرفه خود تصمیم به طراحی وب سایت می گیرید تا از طریق آن بتوانید حرفه و کسب و کار خود را جهانی کنید باید موضوع سئو سایت را نیز مد نظر داشته باشید.

موتور جستجو چگونه کار می‌کند؟

بطور کلی باید فرآیند سئو را به دو بخش سئو داخلی و خارجی تقسیم کرد. به بیان ساده seo داخلی اقداماتی است که شما در سایت خود انجام می دهید تا رتبه خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید. تولید محتوا، اضافه کردن کلمات کلیدی به صفحات و محتواها، بهبنه سازی تگ ها و عناوین سایت بخشی از فعالیت های seo on-page هستند. با درک مباحث فوق، می توانید بهترین شرکت سئو را برای بهینه سازی کسب و کار آنلاین خود پیدا کنید. شرکت وب وان و تیم تخصصی ما می تواند وب سایت شما را به صدر نتایج گوگل برساند.

سئو بر روی نتایج ارگانیک موتورهای جستجو متمرکز بوده و ارتباطی با بهینه سازی PPC (گوگل ادز) ندارد. موتور گوگل روزانه چند صد میلیون بار توسط کاربران مختلف در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و از این طریق روزانه صدها میلیون دلار درآمد به‌ دست می‌ آورد. موفقیت‌ها و پیشرفت‌های گوگل در این زمینه باعث شد تا موتور جستجوی یاهو در سال 2000 از الگوریتم گوگل تبعیت کند. سئوکار کلاه سفید با استفاده از جدیدترن، استانداردترین و بهترین روش‌های ممکن سایت را در نتایج اول گوگل نمایش می‌دهند.

آموزش سئو سایت فروشگاهی

توجه داشته باشید که این اصطلاح از نظر فنی نادرست است و تکنیکی معیوب محسوب می شود، زیرا استفاده مصنوعی از کلمات کلیدی را ترویج می دهد. کلمه کلیدی که در تمام کپشن های تصاویر وارد می کنید تا شانس خود را برای کسب رتبه افزایش دهید. گوگل اطلاعات خود برای نمایش در Knowledge Graph را از منابع بزرگ دریافت می کند، بنابراین نمایش وب سایت خود در این بخش کاری نیست که بتوان آن را مدیریت کرد. با این حال شما می توانید اطلاعات مربوط به وب سایت خود را در ویکیپدیا ثبت کرده و با استفاده از سیستم های نشانه گذاری مانند Schema Markup نمایش بهتری از وب سایت خود در بخش Knowledge Graph داشته باشید. این گزارش برای تعیین اینکه افراد هنگام بازدید از وب سایت شما به چه چیزی علاقه مند هستند و همینطور تصمیم گیری در مورد شناسایی صفحاتی که نیاز به بهبود دارند، مفید است. گزارش All Pages ابتدایی ترین گزارش و یکی از مهمترین دلایل استفاده از گوگل آنالیتیکس است.

اما اهمیت استفاده از کلمات کلیدی چیست؟ هر کسب‌وکاری برای خود یک سری کلمات کلیدی دارد. اگر فرضا شما در حوزه فروش فلزات فعالیت می‌کنید، شاید «قیمت مس» یا «قیمت آهن» برای شما یک کلمه کلیدی محسوب شود. مجموعه وب جوان از سال 1397 تا سال 1399 در 4 پروژه سئو و بهینه سازی کامل ( 0 تا 100 ) اثر گذار بوده و در 12 پروژه نیز به عنوان مشاور وارد عرصه کاری شده است. یکی از مهمترین اهداف سئو رساندن سایت به رتبه بندی های بالای گوگل است تا فروش / بازدید وب سایت شما بالا برود. سئو یا بهینه سازی وب از عبارت انگلیسی Search Engine Optimization برگرفته شده است که به طور کلی به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوست. سعی نمایید که کاربران هدف خود را بشناسید و بیشتر روی آنها تمرکز کنید و برای آنها تولید محتوا انجام دهید.

Meta Title Tag عنوان صفحه است که موتور‌های جستجو در اسنیپت‌های صفحات نتایج خود نشان می‌دهند. همان لینک‌های آبی رنگی که کاربران در صفحه نتایج جستجو بر روی آن کلیک می‌کنند تا وارد آن صفحه شوند. این عنوان‌ها، بمنظور ارائه خلاصه‌ای از محتوای صفحات بکار می‌روند و نقشی حیاتی در سئو‌ی سایت دارند. اگر عنوان شما، عنوانی چشمگیر و جذاب باشد، هم از عناوین دیگر متمایز خواهد بود و هم ترافیک بیشتری را برایتان ایجاد خواهد کرد. ممکن است موضوع یا کلمه کلیدی در سر داشته باشید که بخواهید برای آن محتوایی تولید کنید و رتبه خوبی هم بگیرید.