سئو چیست؟ آموزش SEO سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو آکادمی سئو جذب مارکتینگ رایگان

در حال حاضر به نظر افزونه KK Star امکان انجام کاری که در نظر دارید را فراهم میکند. مثلا یک مجموعه کتاب، فیلم‌‌های چند قسمتی یا سریال‌هایی که چندین فصل دارند. پیشنهاد میکنیم برای مقاله، محصول یا خدمات خود از این نوع نشانه گذاری استفاده نکنید. 90% یا تگ هستن که تقریبا” هر هفته با اد کردن محصول جدید آپدیت می شن یا صفحاتی که به مرور زمان با اضافه کردن محصولات خود به خود بهشون لینک داخلی میدم. مسیر یادگیری سئو و مفاهیمی که باید با آنها آشنا شوید را به صورت کامل در دوره نقطه صفر سئو معرفی کرده‌ایم.

نکته مهم در هر ریدیزاینی حفظ ساختار URL ها یا اعمال ریدایرکت در اثر تغییر URL هست. دقت داشته باشید که سئو در asp.net نیاز به تجربه و مهارت بسیار بالا در سئو و کدنویسی داره. غالبا پیشنهاد میشه که مجموعه هایی به سمت asp.net برن که یک تیم دولوپر رو در کنار خود دارند، وگرنه غالب این پروژه های یک نفره در سئو با شکست مواجه میشن.

وارد این صفحات شوید و افزونه چک می‌کند آیا این صفحه لینک ۴۰۴ دارد یا خیر. یعنی در سال اول تمام بک‌لینک‌های رپورتاژآگهی به صفحه اصلی داده شود. بنابراین حالت هوشمندانه این است که یک وب‌سایت در سال اول از رپورتاژآگهی برای تقویت دامنه خود استفاده کند و در سال‌های بعد روی تقویت صفحات مهم کار کند. در سال اول هنوز صفحات مهم وب‌سایت‌ کاملا مشخص نشده است و ممکن است تغییراتی در ساختار سایت ایجاد شود.

  • پیمایش خوب یک وبسایت، برای بازدید کنندگان سایت و نیز کرالر‌ها، پیدا کردن چیزی که می‌خواهند را راحت و آسان می‌کند.
  • در واقع هنگامی که کاربران کلمات کلیدی موردنظر خود را جستجو می‌کنند، به این معنی است که به آن حوزه نیاز دارند.
  • نسخه‌های اولیه الگوریتم‌های جستجو به اطلاعات فراهم‌شده توسط مدیران وب‌سایت‌ها، نظیر متا تگ واژه‌های کلیدی، یا فایل ایندکس موتورهای جستجو، مانند ای‌ال‌آی‌وب اعتماد و اتکا می‌کردند.
  • به بیان دیگر، شما باید به فکر کاربران انسانی باشید که به وبسایت شما می آیند و از محتوای شما استفاده می کنند.

کافی است وارد بخش دریافت گوگل ساجست شوید و روی دکمه کلیک کنید تا برای هزاران کلمه کلیدی شما؛ هزاران گوگل ساجست نیز دریافت شود. معمولا متخصصین سئو خوشه‌سازی کلمات کلیدی را با فایل اکسل انجام می‌دهند. من هم قبلا با نرم افزار اکسل این کار را انجام می‌دادم و کار بسیار خسته‌کننده‌ای بود. با انجام این کارها لیستی از کلمات کلیدی مرتبط به کلمات بذر را دریافت خواهید کرد. حالا در بخش بالا؛ سمت راست صفحه از لیست کلمات کلیدی خروجی اکسل بگیرید. مثلا چنانچه به دنبال جذب ترافیک سریع برای وب‌سایت هستید و شرایطی مثل فروش شب عید دارید و ۲ ماه زمان دارید؛ سئو گزینه مناسبی نیست.

در بهینه سازی سایت ، فاکتور هایی موثر می باشند این فاکتور ها ، به عوامل تاثیر گذار دامین و عوامل صفحه ی سایت در بهینه سازی سایت تقسیم می شوند. آشنا شدید، امیدواریم تا بتونید به درستی ازین راهکار ها و روش های افزایش ترافیک استفاده کنید و باعث افزایش رتبه سایت خودتون بشید.ضمن اینکه نظراتتون رو میتونید در زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید. ارسال نظر در بلاگ ها و فروم ها نه تنها باعث افزایش ترافیک وب سایت شما میشوند بلکه باعث افزایش ارزش دامنه شما نیز خواهد شد.

۲. نصب وردپرس و افزونه‌های سئو

از کلمات کلیدی خود در تایتل، زیرعنوان و شروع محتوای خود استفاده نمایید. بین 2 تا 3 درصد از محتوای خود را به کلمات کلیدی اختصاص دهید. نامک های طولانی هم ممکن است به درستی نمایش داده نشوند و هم برای سئوی سایت شما خوب نیستند. برای مثال اگر من کلمه کلیدی ام را سئو چیست انتخاب کرده ام، باید نامک من بشود، نام دامنه + سئو-چیست.

به دنبال آموزش سئو حرفه ای هستید؟

با استفاده از تگ No-index در تنظیمات فنی سایت، شما سایت یا صفحه‌ مورد نظر را از فهرست شدن توسط ربات‌‌های موتورهای جستجو منع کرده‌اید. تفاوت این دو حوزه در این است که در سئو آن پیج شما روی سایت خودتان کار می‌کنید، اما در سئو آف پیج شما تنها یک هدف دارید و آن افزایش تعداد و کیفیت لینک‌های ارجاعی به سایت شما از سایر سایت‌ها است. میتونید در دوره های آموزش سئو وبسیما شرکت کنید، یا مقالات رایگان وبسیما که به صورت مستمر ارائه میشوند را مطالعه نمایید.

منابع دیگری که میتوانید برای یادگیری سئو مورد مطالعه قرار دهید

گوگل و سایر موتورهای جستجو از صاحبین وب سایت ها می خواهند که با استفاده از سئو موجب یافتن آسانتر محتوا توسط کاربران شوند. اما بایست دقت داشت که در این کار از قوانین آنها بایستی تبعیت کنید. در صورت تخطی از قوانین، موتورهای جستجو این حق را برای خود قائل هستند که وب سایت شما را از ایندکس و نتایج جستجویشان حذف کنند.

تصور کنید پستی در مورد پیاده روی دارید و دو بک لینک برای آن دارید، یکی از آنها از یک پست در مورد “ورزش در فضای باز” و دیگری از یک پست در مورد “سیاست” است. برعکس، باید بسیار مراقب باشید و ایجاد ترکیبی طبیعی از انواع مختلف انکر تکست را هدف قرار دهید. در حالی که محاسبه معیار PageRank متوقف شده است، الگوریتم PageRank همچنان بخشی از رتبه بندی گوگل است.