ده اتاق فرار برتر ایرانی شماره تماس و تلفن رزرو مجله پینورست | allescape

ده اتاق فرار برتر ایرانی شماره تماس و تلفن رزرو مجله پینورست | allescape

قیمت اتاق فرار در مشهد در مجموعه پارادوکس بسیار مناسب می باشد و این مجموعه برای حضور در بازی به ازای هر نفر ۳۰% تخفیف ویژه در نظر گرفته است. در واقع برای حضور در یک بازی مهیج به جای ۵۰ هزار تومان فقط نیاز است ۳۵ هزار تومان پرداخت شود. این مجموعه به کارت‌خوان و پارکینگ اختصاصی همراه با جای پارک آسان مجهز است. پذیرای قدم بانوان و آقایان نیز خواهد بود و سناریوی ویژۀ سفر در زمان را ارائه خواهد داد. افرادی که می‌توانند در این بازی پرشور حضور داشته باشند ۴ تا ۶ نفر در نظر گرفته شده‌اند. البته برای حضور در این مجموعه نیز لازم است دست کم ۲ قبل با مسئولین آن هماهنگ شوید تا تداخلی در فعالیت های اتاق فرار پارادوکس مشهد ایجاد نشود.

  • سرنخ ها می توانند فیلم یا صدایی باشند که برای شما پخش خواهد شد.
  • اگر در برنامه خود برای سفر به تهران، به فکر یک تجربه تازه هستید، با ما در این ماجراجویی پر آدرنالین همراه باشید.
  • در برخی مراحل بازی اتاق فرار ممکن است شما را در تاریکی محض قرار دهند.
  • اتاق شکنجه با تمام اتاق فرار هایی که تا الان اسم بردیم یک تفاوت بزرگ دارد و آن هم سناریوی ۲ نفره است.
  • اتاق‌های رستگاری بیولوژیکی، وارونگی و حریم شخصی اتاق‌های این مجموعه هستند.
  • فرار از اتاق یک بازی جدید معمایی است که به تازگی طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است.

در بیشتر انواع اتاق فرار، معماهای مختلف وجود دارد که باید با حل آن در بازی پیش روی کنید؛ اما یافتن اتاق فرارهای معمایی برای افراد علاقه‌مند به این بازی چندان ساده نیست. به همین دلیل، تشریفینو با بررسی‌های دقیق لیست کاملی از انواع اتاق فرارهای معمایی به دست آورده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. یادتان باشد که اتاق فرار معمایی کرج، در این بخش لیست می‌شود و اتاق فرار معمایی تهران نیز، در لیست پایین‌تر قرار دارد. اسکیپ روم دات آی آر یکی از مجریان مطرح اتاق فرار در ایران است. درواقع، این تیم قوی زیرمجموعه گروه سرگرمی آفلاین است که با هدف طراحی و پیاده سازی بازی‌های معمایی مثل اتاق فرار ایجاد شده است.

ارسال یک پاسخ

یادتان باشد که اتاق فرار پازل، بهترین و جذاب‌ترین روند داستانی را، در کنار معماها ارائه می‌کند که باید به آن بپردازید. اگر بخواهید حوالی گلشهر به دنبال یک اتاق فرار معمایی کرج بگردید، حتما باید سری به اتاق فرار درو بزنید. در این اتاق فرار می‌توانید تجربه‌ای متفاوت و خاص از اتاق فرار معمایی و ترسناک داشته باشید. معمولا معماهای جذابی در بستر داستانی اتاق‌ها وجود دارد که تنها با کشف آن‌ها می‌توانید مرحله به مرحله طی کنید. حضور در یک اتاق فرار معمایی پر از معماهای مختلف و پیش رونده می‌تواند حس و حال جذابی برای بازی ایجاد کند.

حل معماهای اتاق فرار

مجموعه مرکز بازی‌های فکری، بزرگ‌ترين مرکز بازی‌های فکری و اتاق فرار در خاورميانه و در شهر تهران است و تنها نماینده رسمی «برین گیم» در ایران به شمار می‌آید. این مجموعه شامل دو بخش، اتاق های فرار مشتمل بر ۶ اتاق مختلف، بازی‌های متنوع روميزی و شب‌های مافیا است . بازی شبح بازارچه در شهریورماه ۱۳۹۹ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است.

اتاق های فرار برای هر کسی، صرف نظر از جنسیت، سن و سابقه مناسب است و نیازی به دانش یا شرایط گرونترین اسکیپ روم خاصی ندارد. تنوع معمای اتاق فرار بسیار بالا است و طراحان اتاق فرار معماهای زیادی را در کنار هم قرار داده‌اند تا به صورت تیمی بتوانید از این اتاق‌ها پیروز بیرون بیایید. نکته‌ی آخر اینکه بهترین راه حل را برای معما پیدا کنید، با یکدیگر در اتاق فرار مشورت داشته باشید و سرخود اقدامی انجام ندهید. همه‌ی افراد می‌توانند با هر سن و هوشی اتاق فرار را شکست دهند و با موفقیت از این اتاق خارج شوند.