سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟

چشم انداز کلی در بردارنده پیاده سازی استراتژی مناسب با هدف افزایش ترافیک ارگانیک و کسب جایگاه بهتر در صفحه نتایج جستجوی موتورهای جستجوست. دستاوردهای ما در ماه های اولیه (پس از شروع سئو سایت) اطلاعات و آمارهای جدیدی فراهم میکند که زمینه ساز تحلیل های دقیق تر، برنامه ریزی بهتر و تولید محتوای جدید میشود. این فرآیند بی پایان با هدف کسب رضایت کاربران انجام میشود و یکی از دستاوردهای جانبی آن کسب رتبه در نتایج گوگل است.

اگر به مقدار زیادیKeyword Staffing کنید و یک کلمه رو به تعداد زیاد در یک صفحه خاص تکرار کنید، برای اینکه به گوگل بفهمانید این صفحه برای این کلمه سئو شده است. Java Script یک زبان برنامه نویسی سمت کلاینت است که در مرورگر کاربر اجرا شده و دستورات را بجای پردازش کردن در سرور، روی مرورگر کاربران پردازش می‌کند. Java Script برخلاف آنچه از اسمش بنظر می‌آید، هیچ ارتباطی با Java ندارد و زبانی مستقل است. از جاوا اسکریپت در کد‌نویسی امور پیشرفته‌تر مثل پرینت گرفتن زمان و تاریخ و ساخت تقویم، که با استفاده از HTML ممکن نیستند، استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که زبان Java Script با زبان Java هیچ ارتباطی ندارند.

  • لینک سازی شما را توسط نیروی انسانی و با ایجاد تنوع مناسب انجام می‌دهیم.
  • در ادامه با تعدادی از مشتریان برتر وب24 آشنا می‌شوید که به ما اعتماد کردند و توانستیم به آنها کمک کنیم تا به نتایج دلخواهشان برسند.
  • این روز‌ها مردم به دنبال رسانه‌های بصری هستند و اینطور محتوا‌ها، آن‌ها را بیشتر به خود جذب می‌کند.
  • حتی توصیه‌هایی برای بهبود سایت شما در نسخه موبایل در این‌جا ارائه می‌شود.

توجه همه جانبه به این سه بخش می تواند پتانسیل سئو سایت را به بالاترین حد ممکن برساند. در چند ماه گذشته به علت شیوع کرونا نوع استفاده از اینترنت به گونه ای دچار تغییر شده و سبک وب گردی کاربران نیز دچار تغییراتی شده است. بنابراین طبیعیست که رتبه الکسای برخی سایت ها دچار تغییرات عمده ای گردد. سلام، معمولا یکی از اهداف رپورتاژ آگهی ایجاد بک لینک برای سایت است.

وقتی شخصی جستجو‌یی را انجام می‌دهد، موتور‌های جستجو ایندکس خود را می‌گردند تا محتوا‌های مرتبطی پیدا کنند. سپس آن محتوا‌ها را به امید آنکه به سوال شخص جستجو‌گر پاسخ بدهند و نیازش را برطرف کنند، در صفحات نتایج جستجو فهرست می‌کنند. این فهرست کردن نتایج جستجو، بر اساس مربوط بودن را Ranking یا رتبه بندی می‌نامند. به طور کلی، اینطور در نظر بگیرید که هر‌چه یک وبسایت بالا‌تر رتبه بندی شود، موتور جستجو محتوا‌ی آن را مرتبط‌تر با جستجوی شخص می‌داند.

در ادامه آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته می‌خواهم سریع‌ترین روش سئو سایت‌های وردپرسی را به شما آموزش دهم. انتخاب موضوع محتوا نقش بسیار مهمی در دریافت بک‌لینک دارد و در ادامه به ۳ موضوع مناسب محتوا برای ساخت بک‌لینک اشاره می‌کنم. چنانچه یک وب‌سایت تعداد زیادی لینک فالو دریافت کرده باشد ولی تعداد بسیار کمی لینک نوفالو دریافت کرده باشد کمی برای گوگل شک برانگیز است. البته تاکتیک‌هایی که در ادامه مشاهده خواهید نمود؛ هم برای ساخت بک‌لینک فالو است و هم نوفالو.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

اگر صفحات سلسله مراتبی در وب سایت خود دارید مانند خدمات و زیر خدمات ، صفحات والدین را به صفحات فرزند آن پیوند دهید و بالعکس. یکی از راه ایی که میتوانید متوجه شوید ساختار ایده آی سایت تان را متوجه شدید یا نه این است که منوی وب سایت شما باید نشان دهنده این ساختار باشد. البته باید بدانید که چک لیست سئو داخلی برای سایت های مختلف میتواند متیر باشد اما مراحل آن به طور کلی برای تمام سایت ها یک قانون کلی است. در سپتامبر ۲۰۱۳، کمپانی گوگل از آپدیت الگوریتم مرغ مگس‌خوار رونمایی کرد؛ یک الگوریتم که جهت بهبود پردازش زبان طبیعی گوگل و درک معنایی صفحات وب طراحی شد. بسیاری از وب‌سایت‌ها روی تبادل، خریدوفروش لینک در حجم زیاد و وسیع متمرکز هستند.

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

بدین منظور بایستی بصورت مستمر وضعیت وبسایت خود را مورد بررسی و بازبینی قرار دهید. ابزارهایی نظیر گوگل آنالیتیکس به شما در این مسیر کمک خواهند کرد. همچنین بروز بودن و اطلاع از آخرین تغییرات فضای وب و الگوریتم‌های گوگل به شما کمک خواهد کرد تا از رقبابتان عقب نیافتید. با مشترک شدن در خبرنامه نردبان، آخرین مطالب مربوط به سئو و بازاریابی دیجیتال را در اینباکس خود دریافت کنید و دانش سئو خود را بروز نگه دارید. تکنیک های سئو خاکستری در راستای سئو کلاه سیاه هستند با این تفاوت که برای موتورهای جستجو قابل تشخیص نیستند.

خوشحالیم که خوانندگانی مثل شما داریم که ارزش محتوای سایت را درک می کنند. در مورد کندی سایت خدمتتون عرض کنیم که طبق نتایج تست سرعت سایت از هر پلتفرم معروفی مانند Gtmetrix، Pingdom و حتی ابزارهای ایرانی، زمان بارگذاری سایت بین یک تا چهار ثانیه است. حدس می زنیم که سرعت اینترنت شما شاید در زمان کار با وب سایت پایین بوده، یا اینکه دچار اختلالاتی شده باشد. ابزار Disavow گوگل غالبا پس از چند روز تاثیر خود را می گذارد.

پیشنهاد می‌شود که سری آموزشی تحقیق کلمات کلیدی را دنبال کنید تا بتوانید اول گام‌های سئو سایت را عالی بردارید. گوگل قوانین خاص خود را دارد و برای رسیدن به رتبه‌های اول، باید حتماً آن‌ها را رعایت کنید. گاهی اوقات افراد با دور زدن قوانین گوگل، سعی در رسیدن به رتبه‌های اول دارند. گاهی اوقات هم این اتفاق می‌افتد که اصطلاحاً به آن سئوی کلاه سیاه گفته می‌شود. حال اگر گوگل متوجه شود که قوانین را دور زده‌اید، سایت شما را پنالتی می‌کند که ممکن است منجر به حذف سایت شما از نتایج جستجوی گوگل شود.