سئو سایت حرفه ای ، خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت-سئو خاکستری

چگالی کلمات را در متن باید به گونه‌ای باشد که مخاطب از مطلب شما راضی باشد و هم گوگل مطلب شما را درک کند. وقتی تعداد کلمات کلیدی از حد معمول بالاتر باشد جملات برای کاربران نا مفهوم خواهد شد. توضیحات متا یا خلاصه توضیحات مطلب شما، همان متنی است که در صفحات جستجوی گوگل نمایش داده می‌شود.

  • عامل‌های مهمی در رتبه‌بندی سایت وجود دارند که باید به آنها توجه کنید.
  • اساسا گوگل فراتر از جستجوی برای پرس و جو افراد پیش می رود و عوامل دیگری مثل مترادف ها، کلمات ضمنی و تاریخچه جستجوی شخصی را در نظر می گیرد.
  • اتفاقا کار خوبیه که تا زمان آماده سازی اسکریپت اقدام به تولید محتوا در بخش وبلاگ سایت کنید.
  • با این حال شما می توانید اطلاعات مربوط به وب سایت خود را در ویکیپدیا ثبت کرده و با استفاده از سیستم های نشانه گذاری مانند Schema Markup نمایش بهتری از وب سایت خود در بخش Knowledge Graph داشته باشید.

با توجه به هدف جستجوی کلمه کلیدی یکی از ۳ نوع لندینگ پیج را انتخاب می‌کنیم و اطلاعات لندینگ پیج را (مانند آدرس صفحه، عنوان صفحه و…) در بخش اطلاعات صفحه ابزار کبوتر وارد می‌کنیم. تحقیق کلمات کلیدی روی تمام کارهای آینده سئو سایت شما تاثیرگذار خواهد بود. به همین علت نیاز است روی این بخش زمان و تمرکز خیلی زیادی بگذارید. که همان طور که در بالا گفتم، به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو میباشد.

Click Through Rate (CTR) یا نرخ کلیک چیست و چرا در سئو اهمیت دارد؟

حتی اگر شما یک کار اشتباه انجام دهید، به واسطه اینکه قبلا از روش‌های درست سایت خود را سئو کرده‌اید؛ گوگل سایت شما را پنالتی نمی‌کند. در پایان این دوره آموزشی، شما تبدیل به یک سئوکار کلاه سفید می‌شوید. با انکرتکست بهینه شده برای سئو می توانند رتبه بندی کلمات کلیدی را برای صفحه هدف بهبود بخشند.

سئو، ترکیبی از یادگیری مداوم و تحلیل اطلاعات

يک مقاله که توسط نيويورک تايمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع به توسعه‌دهندگان وب صحبت کرد که براي قرار گرفتن در بالاي صفحه نتايج جستجو از روش‌هاي غير اخلاقي سئو استفاده مي‌کردند. سعی کنید در محتوای خود همیشه از تصاویر متنوع استفاده کنید! استفاده از تصاویر از خسته شدن کاربر هنگام مطاللعه مطلب شما جلوگیری خواهد کرد در این بین استفاده از نام جایگزین یا alt برای عکس بسیار ضروری است.

چطور می‌تونم سئو یاد بگیرم؟

در این سایت، اطلاعات زیادی در باره به روز رسانی الگوریتم ها، سئو، تولید محتوا و … وجود دارد. دسته بندی مطالب را می توانید در قسمت بالای سایت (هدر) مشاهده و بررسی نمایید. هر زمان که نیاز داشتید، می توانید از شرایط و اطلاعات آن استفاده کنید.