بهترین وب سایت های خبری ارز دیجیتال؛ روی موج اخبار باشید بلاگ والکس | نی نی سایت

بهترین وب سایت های خبری ارز دیجیتال؛ روی موج اخبار باشید بلاگ والکس | نی نی سایت

با وجود اینکه حدود ۱۰ سال از تولید بیت کوین می گذرد ولی هنوز فهمیدن تکنولوژی پایه ای آن، اکنون کلیک کنید کار راحتی نیست. جدیدترین اخبار بازار را که داستان های کلیدی جهان را در مورد سهام و معاملات آتی، کالاها، ارزها، ETFها، شاخص ها و صندوق ها پوشش می دهد. اطلاعات و اخبار جدید در مورد بازی ها و بلاکچین ها و وب 3 قابل مشاهده است. در این بخش آنالیز و تحلیل پروژه‌های مختلف ارز دیجیتال بر اساس عقاید و سیاست های نویسنده سایت قابل مشاهده است.

  • یکی از موارد جالب، آماری است که در مورد گستردگی پذیرش بیت‌کوین بر اساس پارامترهایی از جمله جنسیت و سن نشان ‌می‌دهد.
  • دیلی کوین بیت کوین، اتریوم، آلت کوین ها را پوشش می‌دهد و به مبتدیان نحوه ورود به رمزنگاری را آموزش می‌دهد.
  • عرضه‌های اولیه در بازار رمز ارزها معمولا سودهای قابل توجهی برای سرمایه‌گذاران به ارمغان می‌آورند.
  • شما می‌توانید نتایج را بر اساس ارزش بازار، حجم، نقدینگی، شاخص‌های زنجیره‌ای مانند آدرس‌های فعال، مشترکین ردیت و موارد دیگر فیلتر کنید.
  • این پلتفرم مفید است زیرا اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار می‌دهد و در عین حال به شما آموزش می‌دهد که خودتان تجزیه و تحلیل انجام دهید.

در نهایت اگر می خواهید همه آخرین اخبار در مورد پروژه های رمزنگاری را در یک مکان داشته باشید، کوین تلگراف یک منبع عالی برای شماست. همچنین این سایت دارای هزاران مقاله آموزنده در حوزه ارزهای رمزنگاری و بلاک چین است. در این میان سایت هایی نیز وجود دارند که اعتبار لازم را داشته و می توان با سرمایه گذاری در آنها به کسب سود رسید. شاید در اینترنت دنیال سایت های سرمایه گذاری با سود بالا باشید ، ولی دقت کنید اکثر سایت هایی که سود های بالای 30 درصد بیان می کنند حتما کلاهبرداری و پانزی هستند. کاربران در بازار معاملات او ام پی فینکس می‌توانند ارزهای دیجیتال را به صورت مستقیم در بازارهای تومانی و تتری معامله کنند. با استفاده از ربات تریدر نیز امکان ثبت سفارش‌های خرید و فروش بر اساس قیمت بازار جهانی برای معامله گران فراهم شده است.

سرمایه گذاری ارز دیجیتال با ماینینگ

DailyCoin با تمرکز بر داستان‌های مختلف ارزدیجیتال قصد دارد به فعالان بازار اخبار بی‌طرفانه، بینش تحلیلی عمیق و راهنمایی‌های آموزشی با کیفیت بالا را ارائه دهد. دیلی کوین DailyCoin امروزه در میان 15 پلتفرم خبری ارزهای دیجیتال مورد اعتماد در جهان قرار دارد. از ابتدای فعالیت این سایت معاملاتی ارزهای دیجیتال بیش از ۷ میلیون کاربر فعال در بیش از ۱۷۰ کشور ثبت شده است. اگر می‌خواهید سفر سرمایه‌گذاری در دنیای پر تلاطم ارزهای دیجیتال را شروع کنید، در ابتدای امر نیاز به یک پلتفرم خرید و فروش کریپتوکارنسی دارید. این پلتفرم‌ها واسطه‌ای بین خریدار و فروشنده هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهند تا با استفاده از پول فیات یا آلت کوین‌ها، ارز دیجیتال معامله کنند.

ویژگی‌های وب‌سایت messari.io

داده‌های موجود در سایت سانتیمنت از منابع اطلاعاتی مختلف به دست می‌آید و تا حد امکان به شکلی ساده و قابل فهم تغییر پیدا می‌کنند. این پلتفرم توکنی به نام سان را عرضه کرده است که می‌توانید از آن برای دسترسی به داده‌های موجود در سایت استفاده کنید. در این مقاله ۱۰ سایت معتبر که اطلاعات مفید و متفاوتی را در اختیار ما می‌گذارند معرفی شده است. این سایت داده‌هایی را در مورد بیت‌کوین، اتریوم، استیبل کوین و به طور کلی آلت‌کوین‌ها ارائه می‌دهد. این داده‌ها شامل داده‌های بازار، داده‌های زنجیره‌ای و جریان‌ صرافی‌ها است. آیا از طرفداران بیت‌کوین هستید؟ اگر بله، پس باید نگاهی به Coin Dance بیندازید.

تیم جوان ارزدیجیتال مسئولیت خود را آشنایی مردم با فناوری‌هایی نظیر رمز ارز، بیت کوین و بلاک چین می‌داند. تا به این جا سایت‌های مختلفی در رابطه با ارائه اطلاعات و اخبار بازار کریپتوکارنسی معرفی کردیم. اما سایت دیلی هادل به داوری بسیاری از کارشناسان جزو بهترین سایت های کاربردی ارز دیجیتال برای دنبال‌ کردن اخبار حوزه رمز ارزها است. دیلی هادل یک سایت محبوب در بازار رمز ارزها است که اخبار مربوط به این حوزه را پوشش می‌دهد. این سایت تمامی اخبار را تحت دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله بیت کوین، اتریوم، آلت کوین، NFT و غیره طبقه‌بندی می‌کند تا جست و جو برای کاربران ساده‌تر شود.