همه چیز درمورد محتوای سئو شده و اصول کلیدی سئو محتوا در 6 گام

کاربران دوست ندارند با کلیک کردن روی یک نتیجه در نتایج موتور جستجو، در صفحه نتیجه جستجوی دیگری در سایت شما فرود بیایند. ممکن است نخواهید صفحات خاصی از سایت شما خزیده شود زیرا اگر در نتایج جستجوی موتورهای جستجو پیدا شوند، ممکن است برای کاربران مفید نباشند. در صورتی که در مورد سئو محتوا سوال یا ابهام خاصی دارید یا نیاز به مشاوره تخصصی و خدمات سئو دارید کافی است با ما تماس بگیرید تا به شما مسیر نوشتن محتوای مبتنی بر اصول سئو کمک کنیم. بسیار اهمیت دارد که در عنوان اصلی از اعداد و صفات توجه برانگیز استفاده کنید. برای مثال در تیتر همین محتوا از عبارت «اصول سئو محتوا در 6 گام» استفاده شده که باعث می‌شود نرخ کلیک و تبدیل بیشتر باشد. همچنین در داخل متن از آمارها، جداول و اینفوگرافیک‌ها تا حد امکان استفاده کنید.

هر داستان مرتبطي، مي تواند سئو محتوايتان را تقويت كند و باعث تاثيرگذاري بيشترش بشود. خبر خوب اين است كه بر خلاف تصور، سئو محتوا، كار چندان پیچیده ای نیست. چرا؟ برای اینکه تجربه ي شما منحصر به فرد و متفاوت از تجربه ي سایر آدم ها در اين كره ي خاكي است! برای اینکه بدانید منظور از محتوای سئو شده چیست، این عبارت را به بخش های کوچکتر تقسیم می کنیم تا درکش برای شما آسان تر شود. مطلب خیلی خوب و آموزنده ای بود مثل مابقی مطالب سایت خوبتون.

  • اینها فهرست انواع اصلی محتوا سئو بودند که معرفی شد اما این لیست بی انتها است و می تواند موارد بیشتری را در بر گیرد.
  • محتوای طولانی پتانسیل بیشتری برای جذب بک لینک و اشتراک گذاری را دارد.
  • که معمولا این محتوای نوشته شده برایسئو دررابطه با یک کلمه کلیدی خاص بهینه شده است.
  • سفر سئو محتوا خود را با مراحل گام به گام ذکر شده آغاز کنید و موتور سئو محتوا خود را به راه بیندازید.
  • بانس ریت به درصد افرادی گفته میشود که از یک صفحه از سایتی دیدن کرده و از سایت خارج میشوند.
  • و سعی کنید محتوایی که برای آن قرار می دهید جذاب باشد و کاربر را جذب برای کلیک آن کند.

که معمولا این محتوای نوشته شده برایسئو دررابطه با یک کلمه کلیدی خاص بهینه شده است. محتوا یکی از مهمترین بخش ها در موفقیت سئو سایت می باشد به طوری که گوگل اعلام کرد محتوا یکی از 3 فاکتور برتر گوگل برای رتبه بندی سایت ها می‌باشد. آژانس فارس محتوا یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محتوای سئو شده می باشد چرا که دارای سئوکارانی با سابقه ده ساله در این حوزه می باشد.

این تشبیه صرفا برای درک بهتر قدرت سئو و تأثیر شگفت انگیز رعایت اصول سئوی محتوا بر نمایش سایت شما در صفحه اول سرچ گوگل است. با قرار دادن این دو مؤلفه در کنار هم می توانیم سئو محتوا را تعریف کنیم. محتوای سئو شده به محتوایی اشاره دارد که به صفحه وبسایت شما کمک میکند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو بدست بیاورد. سئو محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که امروزه موتورهای جستجو متن شما را مطالعه میکند و پس از آن تصمیم به رتبه بندی سایت شما میگیرند. البته توجه داشته باشید که سایت شما باید موارد سئو فنی را نیز رعایت کند اما بدون محتوای سئو شده شما هیچ شانسی در کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو نخواهید داشت.

روش های تولید محتوا

بهینه سازی تیترهای داخلی محتوا،تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند و همچنین محتوای شما را تقسیم به بخش‌های کوچک‌تری می‌کنند. اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، پس از تعیین عنوان، می‌توانید بر روی دکمه “ویرایش” در سمت راست لینک خود کلیک کنید. این قسمت در زیر باکس عنوان شما در بالای صفحه ویرایش پست قرار دارد. می‌توانید کلمات کلیدی را حفظ کنید اما کلمات تکراری یا غیر ضروری را حذف کنید. با به کارگیری تکنیک های فوق، می توانید 100% اطمینان داشته باشید که یک محتوای مناسب برای سئو و همچنین مناسب برای کاربران سایتتان نوشته اید.

البته انواع مدل های محتوا در سایت وجود دارند که می توان به محتوای صفحه مقاله، محتوای صفحه محصول، محتوای دسته بندی ها، محتوای صفحه خدمات، محتوای لندینگ پیج های خاص در سایت اشاره کرد. در مرحله بهینه سازی محتوا مهم‌ترین کار، قرار دادن پیام بازاریابی است. یعنی باید محتواتون مخاطب رو دعوت به انجام کاری کنه که برای شما سودآوره. پس برای این که محتوای شما بتواند در زمان اسکن شدن توسط کاربر، توجه او را جلب کند، باید از حالت یک متن ساده و خالی خارج شده و با کلمات کلیدی بولد،تصاویر جذاب، صوت، ویدیو و… به چنین محتوایی، محتوای قابل اسکن یا Scannable Content گفته می شود. مهم نیست که آیا محصولی را به فروش می رسانید، خدمات ارائه می دهید، یک وبلاگ می نویسید یا هر چیز دیگر، بهینه سازی برای موتورهای جستجو، یک الزام است.

نحوه ی نوشتن محتوای متنی مناسب برای سئو

همیشه هم اینطور نیست که به لانگ تیل کیورد های یک کلمه کلیدی lsi بگوییم. ما در آکادمی فرین ، در همان ابتدای شروع انجام سئو سایت ، به بررسی وضعیت سئو آن سایت میپردازیم. مطابقت با واقعیت یعنی اگر فردی آماری در اختیارتان قرار داد تا زمانی که منبع او را پیدا نکرده‌اید گفتهٔ او را نپذیرید. صفحات فرعی یا دسته‌ای، صفحاتی هستند که موضوعات زیردسته‌ای مربوط به صفحه بنیادی را پوشش می‌دهند. این صفحات معمولا شامل مطالبی هستند که یک موضوع را با جزئیات مورد بررسی قرار می‌دهند.

پاسخ درستی به نیت اصلی کاربران داده و آن ها را از ابتدا راضی نگه دارید

محتوا به مجموعه ای از متن، تصویر، ویدئو، صدا، اینفوگرافیک و یا هر کدام به تنهایی گفته می شود. محتوای تولید شده می تواند به عنوان یک مقاله به عنوان یک صفحه ثابت ، صفحه فرود ها و یا صفحه ی معرفی محصول باشد . یکی از جنبه های استراتژی سئوی محتوا موفق، کپی رایتینگ است. مهمترین چیز این است که شما باید مقالاتی بنویسید که خواندن آنها جذاب باشد و باعث شود مخاطبان شما تمایل به ماندن در وب سایت شما داشته باشند.

پس به صورت جداگانه در مورد تحقیقات کلمات کلیدی ، روش های مختلف آن + یک تمرین عملی خواهیم پرداخت. همچنین اگر هنوز فکر میکنید به طور کامل با کلمات کلیدی lsi آشنا نشده اید ، مقاله کلمات کلیدی lsi فرین آکادمی را بخوانید. اگر دوست دارید در در مورد lsi بیشتر بدانید ، توصیه میکنم ویدیو زیر را که بخش هایی از وبینار تحقیق کلمات کلیدی است را با دقت نگاه کنید.

این کار درسته؟ یک مقاله برای کیورد برنامه ریزی تعاملی بنویسم و برای رتبه اون تلاش کنم و در اون مقاله لینک بدم به خدمت مون تا از اونجا بفروشیم. سوالی که دارم اینه که توی یکی از ویدئو گفته بودید که جهت کاهش بانس ریت بهتره از انواع محتوا مثل عکس و فیلم و صوت و جدول استفاده کنیم. در قسمت استفاده از فیلم گفتید که از نظر قانون کپی رایت جهانی دانلود ویدئو از یوتیوب و انتشار اون ویدئو در آپارات به اسم خودمون کار کاملا غلطی هست اما توی ایران مجازه. به دلایلی مجبور هستم از صفحات دسته بندی های پیش فرض قالب استفاده نکنم و بجاشون یک برگه با صفحه ساز دیزاین کردم. در ادامه اومدم دسته ها رو به برگه های متناظر ریدایرکت 301 کردم. در فیلم دوم آموزش سئو، توضیح داده شده است که از مالتی مدیا در سایت خود استفاده کنید.