سئو محتوا سئو پونه مدیا

توضیحات متا فقط برای بیان خلاصه‌ای از محتوا نیست و مثلاً برای صفحه محصولات، می‌توانیم قیمت یا ویژگی و جزئیات محصول را هم درج کنیم. به ‌جز موارد خاص، ما بیشترین بازدیدهای سایت را از طریق موتورهای جستجو کسب می‌کنیم. موتورهای جستجو علاوه بر اینکه به محتوای ما توجه می‌کنند، به مِتادیتای سایت هم توجه می‌کنند. متادیتا چیست؟ متادیتاها، داده‌هایی هستند که جزئیات مربوط به یک داده دیگر را تشریح می‌کنند.

  • هنگامی که وبلاگ نویسی می کنید، با استفاده از لینک داخلی، می توانید بازدیدکنندگان را برای چک کردن پست های مرتبط قدیمی تر خود هدایت کنید.
  • می‌بینید که دومین آدرس صفحه چقدر عجیب‌وغریب به نظر می‌رسد.
  • یعنی شما باید در آن از کلیدواژه چند کلمه‌ای استفاده کنید تا گوگل و مخاطب کاملاً از محتوای آن مطلب آگاه باشند.
  • از اشتباهات رایجی که بازدیدکنندگان تلفن همراه را ناامید می کند، مانند نمایش ویدیوهای غیرقابل پخش اجتناب کنید.
  • یعنی به همه سوألات و نیازهای مخاطب پاسخ داده و در عین حال به سمت زیاده‌گویی و حشو حرکت کند.
  • محتوای شما می‌بایست توان پاسخگویی به سوالات و نیازهای مخاطب را داشته باشد.

كاربر بايد بتواند با خواندن عنوان، متوجه شود كه محتوايتان راجع به چه چيزي است. هر موضوعى ارزش به اشتراک گذاشته شدن را ندارد، اين عمل همچنان يك عامل كيفى مكمل محسوب ميشود. تنها كافيست بهBuzzSumoسرى بزنيد و كلمه ى كليديتان را وارد كنيد و ببينيد كه تعداد پست ها در مورد کلمه کلیدی مورد نظرتان چقدر است.

اما در حال حاضر باید محتوای شما با “Search Intent” هم مطابقت داشته باشد. و حتما می دانید که یک مقاله جامع شامل تعداد کلمات بیشتری نسبت به مقاله کوتاه است. این ابزار سوالاتی که مردم درمورد موضوعی که شما در آن تایپ می کنید را به شما نمایش می دهد.

از دسته بندی ها و برچسب ها برای سازماندهی و سئو محتوا استفاده کنید.

در هر یک از این موارد، هرچه انکر تکست شما بهتر باشد، ناوبری برای کاربران آسان تر می شود و گوگل متوجه موضوع صفحه ای که به آن لینک می‌دهید، می شود. با انکر تکست مناسب، کاربران و موتورهای جستجو به راحتی می توانند محتوای صفحات لینک داده شده را بفهمند. تولید محتوای جذاب و مفید احتمالاً بیش از هر عامل دیگری که در اینجا مورد بحث قرار گرفته است، بر وب سایت شما تأثیر می گذارد. کاربران با دیدن محتوای خوب آن را می شناسند و احتمالاً می خواهند سایر کاربران را به سمت آن هدایت کنند. آنها می توانند این کار را از طریق پست‌های وبلاگ، خدمات رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، انجمن‌ها یا سایر شیوه ها انجام دهند.

تفاوت سئو محتوا با سایر جنبه‌های سئو چیست؟

حجم زیادی از متن درباره موضوعات مختلف را در یک صفحه بدون جداسازی متن ازطریق پاراگراف، ساب هدینگ یا طرح قرار ندهید. یک صفحه ناوبری ایجاد نکنید که به سادگی صفحات را بدون سازماندهی مثلاً بر اساس موضوع، فهرست می کند. به عنوان مثال از هر صفحه در سایت خود به هر صفحه دیگر لینک ندهید. برای بهبود سئو محتوا نحوه عملکرد صفحات علامت گذاری شده خود را پیگیری کنید. برای رعایت سئو محتوا از نشانه گذاری نامعتبر استفاده نکنید.

خدمات طراحی سایت

با سپاردن تولید محتوا به تیم کنسئو ، نیازی به نگرانی بابت کپی بودن یا نبودن مطالب ندارید. کلیه محتواها توسط سه کارشناس بررسی و ارزیابی می شود تا همگی منحصر به فرد باشند. وقتی شما از لینک های داخلی در نوشتن محتوا استفاده میکنید کاربر را به صفحات دیگر سایت مذکور هدایت میکنید .

اگر خزیدن و ایندکس کردن سایت خود را با استفاده از گوگل سرچ کنسول یا سایر خدمات بهبود بخشیده اید، احتمالاً در مورد ترافیک ورودی به سایت خود کنجکاو هستید. برنامه های تجزیه و تحلیل وب مانند گوگل آنالیتیکس منبع ارزشمندی برای این امر هستند. به احتمال زیاد، تعدادی سایت وجود دارد که زمینه های موضوعی مشابه شما را پوشش می دهند. موضوعات داغ در نیچ یا جامعه شما می تواند باعث ایجاد ایده های اضافی برای محتوا یا ایجاد یک منبع خوب برای جامعه شود. سایت هایی که بر اساس تعامل و اشتراک گذاری کاربر ساخته شده اند، مچ کردن گروه های علاقه مند از افراد را با محتوای مرتبط آسان‌تر کرده اند.

در این قسمت پاسخ تعدادی از سوالات متداول در مورد اهمیت سئو محتوا و ارتباط آن با تولید محتوا ارائه شده است. اگر پاسخ سوال شما در این قسمت نیست، سوال خود را قسمت نظرات برای ما بنویسید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که در چه موضوعاتی می‌توانید محتوای موجود را به‌روز رسانی کرده و مجددا منتشر کنید و در چه موضوعی نیاز دارید که محتوایی را از صفر تولید کنید. به همین خاطر است که محتوا همیشه باید برای کاربران خواندنی باشد و نیازهای آن‌ها را پاسخ دهد. رتبه محتوای شما در موتورهای جستجو با گذشت زمان به دست خواهد آمد. تکنیک‌های رایج سئو برای بهینه‌سازی محتوا شامل مواردی چون انتخاب درست لینک‌های داخلی و خارجی در متن، تنظیم درست عنوان صفحه و توضیحات متا، انتخاب صحیح هدینگ‌ها و ساختن بک‌لینک است.

کلمات کلیدی در وب سایت باید با درک گوگل از سؤالی که یک کاربر پرسیده است مطابقت داشته باشد. بنابراین برای رتبه گرفتن از گوگل مهم است که به درستی به سوال‌های کاربران پاسخ دهید. هدف اصلی بهینه سازی سایت به منظور رقابت و کسب رتبه در کلمات کلیدی مختلف حوزه فعالیتی سایت است که با تکنیک‌ها، اصول تولید محتوای سئو شده و روش‌های مختلفی صورت می‌پذیرد. فرقی نداره صاحب کسب‌وکار باشی یا بخوای تو زمینه تولید محتوا با سئو یه شروع قوی داشته باشی و وارد بازار کار شی. بهت قول می‌دم با استفاده از نکات تولید محتوای سئو شده که توی این دوره یاد می‌گیری، می‌تونی پیشرفت و نتیجه کارت رو خیلی خوب ببینی، فقط نیاز داره یکم صبور باشی و نکات رو رعایت کنی. من کنارتم تا همه تجربیاتم رو در اختیارت بذارم و توی کل این مسیر پر پیچ و خم ولی جذاب، کنارتم.