سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین

برای جذب خوانندگان یک سبک نوشتاری طبیعی داشته باشید و نیازها و علایق آنها را در نظر بگیرد. اگر خواندن و درک محتوای شما آسان نباشد، رتبه خوبی در نتایج نمی گیرد. محتوای شما باید بهترین نتیجه برای یک جستجو انجام شده باشد … اگر می خواهید محتوای شما در گوگل رتبه خوبی بگیرد، باید عالی باشد. جالب بودن این تکنیک این است که می توانید کلمات کلیدی را ببینید که الان افراد در جستجوی آن هستند.

  • صفحاتی که روی کوئری های عمومی تمرکز دارند باید در بالای هرم شما قرار داشته باشند.
  • پس با انجام اقداماتی، محتوا را برای کاربر بهینه سازی می‌کنیم.
  • هنگامی که چرخ ها و موتور با هم کار می‌کنند، سواری بسیار نرم‌تری خواهید داشت.
  • که همین امر سبب افزایش زمان سپری شده توسط کاربر و میزان به اشتراک گذاری محتوا می‌شود که نهایتا به بهبود سئو و افزایش رتبه در گوگل خواهد انجامید.
  • در ابتدای پاراگراف ها از فرورفتگی استفاده کنید که نظم و ترتیب محتوا حفظ شود.
  • مطالعه انجام شده توسط نلسن نورمن گروپ نشان داد که تنها ۱۶ درصد از کاربران بصورت کلمه به کلمه متون را می‌خوانند.

به‌ غیر از پیشنهادات گوگل، می‌توانیم از گوگل ترندز، KWFinder و Keyword Tool هم در فرایند تحقیق کلمه کلیدی استفاده کنیم. در این‌ بین، باید به میزان جستجوی کلمه کلیدی هم توجه داشته باشیم و بر روی عباراتی تمرکز کنیم که جستجوی بالاتری دارند. منظور ما از محتوا، هرگونه اطلاعات یا تجاربی است که روی سایت قرار می‌گیرد و از این طریق به مخاطبان ارائه می‌شود. عمده محتواهای وب فرمت متنی دارد و به واسطه آنها می‌توان در کلمات کلیدی مختلف رتبه گرفت.

LSI (ال اس ای) یا عبارت کلیدی هم خوانده یا مرتبط چیست؟

از این پس مهم ترین مقالات سئو سایت را در این بخش قرار خواهیم داد. سرانجام صفحات فرود را برای همه این کلمات کلیدی ایجاد کنید. با مفهوم CTA آشنایی دارد و در جهت بهبود محتوای سایت خود از آن استفاده می‌کند.

مثلاً وقتی می‌خواهیم مقاله‌ای در مورد «تولید محتوای سئو شده» بنویسیم، صحبت نکردن در مورد «تولید محتوای سئو شده» در پاراگراف اول نشدنی است. استفاده از کلیدواژه هدف در بخش‌های ابتدایی محتوا باعث می‌شود تا هم کاربران و هم گوگل کلیت صفحه را متوجه شوند. پس برای بهبود سئوی محتوا، کلیدواژه هدف را در بخش‌های ابتدایی متن سئو شده هم بیاوریم. تحقیق کلمات کلیدی بخش بسیار بزرگ و مهمی از فرایند سئو و بهینه سازی محتوا است. در این مقاله نمی‌توانیم به‌ صورت کامل به تحقیق کلمات کلیدی بپردازیم اما برخی از تکنیک‌های آن را مرور می‌کنیم. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن کلمه کلیدی، پیشنهادات گوگل و جستجوهای مرتبط گوگل است.

بک لینک سازی

محتوایی است که به خواننده کمک کند و به یک نیاز خاص کاربر پاسخ دهد. محتواهای طولانی (محتوایی که بیش از ۱۰۰۰ کلمه دارد) تمایل دارند که در نتایج جستجو رتبهٔ بهتری داشته باشند. پس به کار خود ادامه دهید و تمرکز را بر روی محتوای خود بگذارید. به هنگام تولید محتوا و به ویژه تولید محتوای متنی رعایت قواعد نگارش فارسی از اهمیت بالایی برخوردار است. نردبان قصد دارد به شکلی حرفه‌ای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند. می‌خواهیم با طراحی وب‌سایت‌های کاربرپسند، تولید محتوای مفید و خدمات سئو حرفه‌ای به فضای وب فارسی خدمتی کرده باشیم.

درصورتى كه كلمه تان از اين ارزيابى سربلند بيرون آمد، می توانید از آن برای نوشتن محتوای مناسب برای سئو، استفاده کنید. در غیر این صورت، بهتر است فعلا از آن ها برای سئو محتوا های درون سایتتان استفاده نکنید. می توانید آنها را در انتهای لیست کلمات کلیدی منتخب خود قرار دهید و بعد ها که سایتتان ارزش و اعتبار بیشتری گرفت، از آنها برای تولید محتوای مناسب برای سئو استفاده کنید. یک روش برای یافتن موضوعات مناسب برای صفحات فرعی، تحقیق کلمات کلیدی است. فقط باید دقت داشت که در انتخاب این موضوعات، از حوزه‌ی اصلی فعالیت کسب و کار خود زیاد فاصله نگیرید. تحقیق کلمات کلیدی یا کیورد ریسرچ سنگ بنای یک استراتژی سئوی محتوای موفق است.