سئو چیست؟ وب نسیم-سئو خاکستری

گوکل منبعی است که انتها ندارد فقط کافیست اصول آن را پیاده نمایید تا بیشتری کاربر و ترافیک را از آن خود نمایید. اصول سئو نیز همان قوانینی است که باعث میشود کاربر بهتر و راحت تر در سایت شما گردش نماید و سپس کاربر وفادار سایت شما گردد. اطلاعاتی که از آنالیز فعالیت های خود به دست می آوریم به ما کمک میکند که این فرآیند را از ابتدا بازبینی کرده و هدف گذاری های خود را اصلاح کنیم.

  • بهتر است تا متنی کوتاه و با کیفیت داشته باشید تا اینکه متنی بلند و پر از کلمات اضافی و نامرتبط!
  • از نظر من سئو به تنهایی کارآمد نیست و باید با بهینه سازی تجربه کاربر و افزایش نرخ تبدیل به مشتری همراه باشد.
  • خرید بک لینک بصورت انبوه یکی از روش‌های کلاه سیاه لینک سازی در سئو است و ممکن است منجر به جریمه شدن وبسایت شما توسط گوگل و حذف آن از نتایج گوگل شود.
  • پس تلاش کنید لینک های با کیفیتی برای وبسایت خود بسازید تا این امتیاز برای شما بالاتر در نظر گرفته شود.

کلمه SEO مخفف “Search Engine Optimization” به معنای “بهینه سازی موتور جستجو” می‌باشد. به زبان ساده، سئو به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش بازدیدِ کاربران می‌باشد. موتورهای جستجو در هدف قرار دادن چیزی که مردم از پیشنهادهای شما به دنبالشان هستند منحصر به فرد عمل می‌‌‌کنند.

به برخی از آمارهای جالب موتور جستجوی گوگل توجه کنید

سلام وقت بخیر، من یک سایت دارم با نزدیک به 100 مطلب که توسط خودمون به صورت اختصاصی تولید شده. از نظر فنی چیزی به اسم لینک فالو وجود ندارد زیرا خصیصه‌ای تحت عنوان “dofollow” وجود ندارد. این عبارت صرفا برای تمیز دادن لینک‌های معمولی از لینک‌های نوفالو ابداع شد. بعد از راه اندازی سایت جدید هریک از آن صفحات قبلی را به آدرس متناظر آن در سایت جدید ریدایرکت 301 کنید. برای دریافت خدمات در حوزه سئو پیشنهاد میکنیم در ساعات اداری با بخش مشاوره وبسیما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت کنید. و اینکه وبمستر سایت من بخش اسکیما فکر کنم ارور های زیر رو داره برای رفع چیکار باید انجام بدم ؟ اگر میشه یه ای دی بدید گفتگو کنم هزینه ای هم بود واریز میکنم.

اگر می‌خواهید فروش خوبی داشته باشید باید سایت خود را سئو کنید:

در ابتدا از افرادی که در حوزه سئو و بهینه سازی سایت موفق و تاثیرگذار هستند تقاضا کردیم تا تعریف خود از این واژه را به صورت مختصر برای ما ارسال کنند. 61 درصد از کسب و کارهای دنیا، سئو و بازاریابی محتوا را مهمترین روش بازاریابی خود میدانند. در صورت وجود اونها، شما احتمالا قادر به کسب رتبه بالایی برای پست های سایتتون هستید.

سئو خارجی (off-page)

در حالی که سئو کلاه سفید این‌چنین نیست و شما می‌توانید از طریق روش‌های اخلاقی سئو سایت را انجام دهید و در گوگل رتبه بگیرید. سرمایه گذاری که برای طولانی مدت سبب می‌شود تا سئوی سایت شما رشد کرده، در موتور جست‌وجوگر گوگل دیده شوید و به مرور به عنوان رتبه‌های بالا در جست‌وجوی گوگل باقی بمانید. با استفاده از این روش، خیلی سریع نتایج دلخواه در رسیدن به رتبه مطلوب سئو به دست می‌آید. اما گفتنی است که این روش، روشی پایدار نبوده و ممکن است به سرعت موجب سقوط سایت شما بشود.