سئو چیست و چه کاربردی دارد انواع سئو SEO چیست اهداف سئو چیست

بر همین اساس استراتژی سئو تدوین شده و برنامه دقیقی برای پیاده سازی آن در نظر میگیریم و در نهایت مطابق با همین برنامه فرآیند تولید محتوا و لینک سازی را انجام میدهیم. بعد از اینکه در صفحه اول گوگل قرار گرفتید، ترافیک به دست اومده از نتایج جستجو را چک کنید. در صورتی که افزایش ترافیکی رو مشاهده نمی کنید، حتما عنوان یا متا دیسکریپشن صفحه را بهینه تر کنید.

این بدان معنا نیست که هر محتوایی به بروزرسانی مکرر نیاز دارد، اما بسیاری از آنها نیاز دارند. موضوع را به صورت جامع پوشش دهید به گونه ای هر چیزی را که یک خواننده بالقوه ممکن است بخواهد درباره آن بداند، در محتوای شما چیزی درباره آن نوشته شده باشد. بسیاری از بازاریابان قبلاً فکر می کردند که محتوا و سئو بازیگران جداگانه ای هستند. بیایید دریابیم که چگونه می توانید از همکاری این دو عنصر بهره مند شوید. پس از وارد کردن URL، آخرین باری که آن صفحه مورد پایش قرار گرفته است نمایش داده خواهد شد و در صورت هر گونه مشکل در پایش هم از آن آگاهی می یابید.

  • ولی به قول معروف، همه چیز را همگان دانند، دوباره اومدم اطلاعات خودم رو بروز کنم و چیزهای بیشتری یاد بگیرم.
  • یک تکنیک سئو که چندین سال است هنوز جواب داده و از آن استفاده می‌شود استفاده مکرر از کلمات کلیدی در بدنه محتواست.
  • به عنوان کسی که از سئو هیچی نمیدونهباید بگم مقاله خیلی طولانی بود اما ارزشش رو داشت.
  • اکنون زمان آن رسیده است که با شرکت در آزمون و دریافت گواهی سئو ما، آنچه را که آموخته اید، به مرحله امتحان بگذارید.

LSI مخفف عبارت و از نظر لغوی به معنای ایندکس معنایی پنهان است. LSI Keyword یا کلمه کلیدی هم معنی، به کلمات و عباراتی اطلاق می‌شود که موتور‌های جستجو از نظر معنایی با یک موضوع مرتبط می‌دانند. برای مثال، وقتی درباره اتومبیل صحبت شود، خودرو، موتور، جاده، لاستیک و تابلو‌های راهنما کلمات کلیدی هم معنی هستند.

شاید شما هم در میان صحبت های یک سئوکار یا بین مقالات آموزش سئو، عبارت هایی در مورد نقش الگوریتم های گوگل شنیده باشید. گوگل، موتور جستجوی هوشمندی است که از یک هسته الگوریتم مرکزی ساخته شده. این هسته فعالیت های اصلی را کنترل کرده و فاکتورهای مهم سئو به آن مربوط است. همین محتواها هستند که در نتایج جستجو روی کلمه کلیدی خود سئو شده و مخاطبان زیادی را به وب سایت شما وارد میکنند.

سئو موضوع جدیدی نیست

سئو کلاه سیاه مجموعه ای از اقدامات نادرست با هدف افزایش رتبه وب سایت است. این تکنیک ها ممکن است که وب سایت شما را به رتبه های بالای نتایج جستجو برساند، اما موتورهای جستجو دیر یا زود متوجه این نوع اقدامات شده و وب سایت شما را با جریمه رو به رو می سازند. Keyword Stuffing یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است و به عمل پر کردن محتوای وبسایت با کلمات کلیدی به طرزی غیر‌طبیعی، با هدف گرفتن رتبه‌های بهتر در صفحات نتایج موتور‌های جستجو گفته می‌شود. استفاده از این روش، به پنالتی شدن توسط موتور‌های جستجو منجر خواهد شد. Gray Hat Seo یا سئو‌ی کلاه خاکستری نه کلاه سیاه است و نه کلاه سفید؛ بلکه مابین این دو است.

انواع تکنیک‌های سئو

قبل از آپلود تصویر خود در سرور، از یک ویرایشگر تصویر برای تغییر اندازه تصویر هم اندازه عرض وب سایت خود استفاده کنید. ممکن است وب سایت شما کمی پهن تر باشد، اما به ندرت به یک سایت تمام عرض نیاز خواهید داشت، مخصوصا اگر صفحه شامل تصویر نیز باشد. در صورت امکان، بارگذاری و اجرای اسکریپت‌ها را به تأخیر بیندازید، بدین شکل که یا پس از چند ثانیه از بارگذاری منابع مهم صفحه، یا زمانی که بازدیدکننده صفحه را به پایین اسکرول می‌کند بارگیری شوند.

زمانی که بدانید سئو چیست یکی از مهم ترین اصطلاحاتی که باید بدانید، بک لینک است. به تمامی لینک هایی که از سایت های دیگر به سایت شما داده می شود را بک لینک می گویند. ما در دوره آموزش ساخت بک لینک، به طور کامل انواع آن ها، روش های ساختن و… را برای شما بررسی کردیم. قبل از اینکه بخواهیم یک وب سایت را بهینه سازی کنیم، باید پایه و اساس آن را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنیم که مشکلی در آن وجود نداشته باشد.

لینک داخلی،یک فعالیتی است که هیچ هزینه ای برای شما ندارد، و فوق العاده، در بهبود سئوی داخلی سایت شما، و به طور کل در بهبود سئوی صفحات شما اثر بسیار مثبتی دارد. به بیان بهتر کلمات کلیدی، همان مواردی هستند که مخاطبین ما آنها را در موتور های جستجو، سرچ کرده و به یک صفحه از سایت ما می رسند. سئوی تکنیکال هم اهمیت دارد، اما چون خیلی مرز مشخصی میان سئوی تکنیکال و بهینه سازی داخلی وجود ندارد، من هم بیشتر از این شما را سر در گم نخواهم کرد.