چگونه رتبه بندی صفحه محصولات کلیدی را با لینک سازی افزایش دهیم


هنگام شکل‌دهی استراتژی سئو، معیارهای موفقیت شما به نتایج نهایی کاهش می‌یابد – چه چیزی می‌تواند برای شرکت شما حرکت کند و تأثیر واقعی بگذارد؟

کدام استراتژی های سئو را می تو،د برای دستیابی به KPI های خود به کار ببرید؟

برای موفقیت در بازارهای رقابتی، باید فراتر از بهینه‌سازی درون صفحه و سئوی فنی سالم بروید – به یک رویکرد قیف کامل نیاز دارید.

با ،یب من،ی از لینک سازی و ایجاد محتوا، می تو،د مستقیماً بر رتبه بندی صفحات محصولات کلیدی تأثیر بگذارید و عملکرد کلی را افزایش دهید.

فرآیند 6 مرحله ای برای افزایش رتبه صفحه محصول

برای افزایش مداوم رتبه بندی صفحه محصول خود، این 6 مرحله را به استراتژی سئو خود اضافه کنید:

  1. مرور صفحه(های) محصول برای فرصت های پیوند.
  2. حسابرسی محتوای موجود و اطمینان از ارتباط موضوعی با صفحه محصول با پیوندهای داخلی استراتژیک.
  3. شناسایی کنید کلمات کلیدی با هدف بالا، به نام فرصت محتوای جدید شما، برای صفحه محصول.
  4. كشف كردن موضوعات قابل پیوند با صفحه محصول مرتبط هستند، اما مطمئن شوید که به اندازه کافی گسترده و مفید هستند که تبلیغاتی نباشند.
  5. ايجاد كردن محتوا بر اساس یافته‌ها، و ایجاد پیوندهای خارجی به موضوع گسترده‌تر، با پیوندهای داخلی استراتژیک به محتوای کلمات کلیدی با هدف بالا و صفحات محصول.
  6. اندازه گرفتن تاثیر روی صفحه محصول اولیه در برابر KPIهای رتبه بندی کلیدواژه که در ابتدا شناسایی شدند. رتبه‌بندی، ترافیک و پیوندها را در کل قیف به‌،وان KPI اضافی رصد کنید.

نگران نباشید، ما شما را بدون اطلاعات بیشتر معلق نمی گذاریم.

به وبینار آینده ما بپیوندید تا دقیقاً نحوه انجام این مراحل را بیاموزید.

به کوری کالینز، مدیر توسعه ،ب و کار در Page One Power و نیک کاتسینس، مدیر فروش در Page One Power بپیوندید، زیرا آنها به شما نشان می دهند که چگونه یک قیف از لینک ها و محتوا می تواند منجر به کمپین های سئو قوی تر شود.

بیاموزید که چگونه می‌تو،د لینک‌سازی و ایجاد محتوا را برای رتبه‌بندی صفحه محصول علاوه بر KPI ثانویه ،یب کنید.

نکات کلیدی:

  • بیاموزید که چگونه رتبه بندی صفحه محصول را پس از تکمیل سئوی فنی و بهینه سازی درون صفحه افزایش دهید.
  • درک کنید که چگونه بازاریابی محتوا و ایجاد لینک به صورت استراتژیک با KPIهای سئو در سطح محصول مرتبط است.
  • در مورد تفاوت بین محتوای کلمه کلیدی با هدف بالا و محتوای قابل پیوند و نحوه استفاده از این دو با هم بینشی به دست آورید.

نمی تو،د وبینار زنده را انجام دهید؟ ثبت نام کنید و ما ضبط و همه منابع را پس از رویداد برای شما ارسال خواهیم کرد.




منبع: https://www.searchenginejournal.com/boost-،uct-page-rankings-webinar/487626/